barg8179

عضویت : 1401/11/30
زن
20 سال
۲ ساله

تو مرا آزردی...که خودم کوچ کنم از شهرت،تو خیالت راحت!میروم از قلبت،میشوم دورترین خاطره در شبهایتتو به من میخندیو به خود میگویی: باز میآید و میسوزد از این عشق ولی...برنمیگردم، نه!میروم آنجا که دلی بهر دلی تب دارد...عشق زیباست و حرمت دارد... و اما نه دشمن شدیم ، نه دوست موندیم ، فقط یهویی هیچکس هم شدیم ، شدیم غریبهتر از عابرهای توی خیابون . کاش از یادم بری از فکر کردن بهت خستم خستم .

67 موضوع
پست
غذای بچه گربه دو ماهه
1404/04/12 14:29:47 4 پست
4
طراحی دوخت یا روانشناس
1403/07/22 23:26:02 2 پست
2
کسایی رشتشون عکاسیه
1403/07/20 21:47:24 0 پست
0
امروز قرار دارم
1403/06/08 13:42:30 10 پست
10
آقایون بیان
1403/06/04 21:02:10 85 پست
85
دعا کنین برام
1403/05/29 00:32:56 0 پست
0