hibyqermez

عضویت : 1404/02/10
زن
30 سال
چهارکلاس سواد

آدم های مهربون هیچ وقت دارم تلاش میکنم، تغییر کنم ،ی آدم کتابخون تر ،ی آدم تمیز تر و ی آدم مفید تر و ی آدم دلسوز تر برای خودم باشم و همچنین دیگه عاشق نشم🤝🏼

چو ایران نباشد تن من مباد🕊🖤🦋⚘بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه/سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه.🕊در غم چهل هزار عزیزشجاع از دست رفته💔💔💔 توی تاپیکهای من حرف بی اساس و مسخره❌ .. ب نظر همه احترام میذارم (همه اونایی که با من هم عقیدن)..⚡مرد هول درخواست دوستی نده ⚡...🖤🤍میگن سرخ پوست خوب ،سرخ پوست مرده است ،اما به نظر من، مرد خوب، مرد ،مرده است _ چیزی ک متوجه شدم اینه که مرد عاشق فقط توی فیلم هاس .....🖤همیشه ساده بودم و خیلی مهربون و صادق و همیشه افتخار میکردم بابت این ویژگی چون این ها رو توی هیچ آدمی نمی دیدم ، اما الان حس میکنم داشتن این ویژگیها توی این دوره ی جور حماقته 🖤

183 موضوع
پست
57
دلتنگ کراشمم
1404/05/06 23:04:28 23 پست
23
مادر شما هم
1404/05/01 18:52:17 32 پست
32
بیاین درددل
1404/04/31 14:02:01 25 پست
25
بیاین
1404/04/19 11:27:13 10 پست
10
بیاین
1404/04/18 23:01:28 6 پست
6
بیاین
1404/04/06 20:30:26 24 پست
24
ممکنه بیاد جلو یا ن
1404/03/16 16:25:01 2 پست
2
قصد این آقا جدیه یا نه
1404/03/15 10:41:23 4 پست
4
رفتارای این آقا
1404/03/12 03:01:09 11 پست
11