یک آقایی دائم یکسری رفتارها داشتن که به نظر به من علاقه داشتن رفتارای عجیب و نخ دادن و.... منم احساس داشتم نسبت به ایشون
مدتی هست انتقالی گرفتم و دیگه نمیببینمش
خیلی دلتنگم 🥺
به نظرتون اونم همچین حسی میتونه الان داشته باشه؟
یا زمانی که توی رابطه باشن فقط همچین حسی دارن
اینم بگم که جلو نیومدن