2777
2789
عنوان

بیاین

63 بازدید | 10 پست

یک آقایی دائم یکسری رفتارها داشتن که به نظر به من علاقه داشتن رفتارای عجیب و نخ دادن و.... منم احساس داشتم نسبت به ایشون 

مدتی هست انتقالی گرفتم و دیگه نمی‌ببینمش 

خیلی دلتنگم 🥺

به نظرتون اونم همچین حسی میتونه الان داشته باشه؟

یا زمانی که توی رابطه باشن فقط همچین حسی دارن


اینم بگم که جلو نیومدن 

چو ایران نباشد تن من مباد🕊🖤🦋⚘بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه/سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه.🕊در غم چهل هزار عزیزشجاع از دست رفته💔💔💔 توی تاپیکهای من حرف بی اساس و مسخره❌ .. ب نظر همه احترام میذارم (همه اونایی که با من هم عقیدن)..⚡مرد هول درخواست دوستی نده ⚡...🖤🤍میگن سرخ پوست خوب ،سرخ پوست مرده است ،اما به نظر من، مرد خوب، مرد ،مرده است _ چیزی ک متوجه شدم اینه که مرد عاشق فقط توی فیلم هاس .....🖤همیشه ساده بودم و خیلی مهربون و صادق و همیشه افتخار میکردم بابت این ویژگی چون این ها رو توی هیچ آدمی نمی دیدم ، اما الان حس میکنم داشتن این ویژگیها توی این دوره ی جور حماقته 🖤

میشه برام صلوات بفرستین میگرنم آروم بگیره امونمو بریده 

من اومدم اینجا ک شاد بشم و بخندم 🙃                                    بحث کردن با بعضیا مثل نصب کردن ویندوز روی چرتکه س        جوابت نمیدم فک نکن زبون ندارم یا بلد نیستم آدم حسابت نکردم😅😅😅

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اگر جلو نیومده حسی نداشتن

منم اینو میدونم متاسفانه 

اما چرا رفتارشون متفاوت بود🥺

چو ایران نباشد تن من مباد🕊🖤🦋⚘بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه/سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه.🕊در غم چهل هزار عزیزشجاع از دست رفته💔💔💔 توی تاپیکهای من حرف بی اساس و مسخره❌ .. ب نظر همه احترام میذارم (همه اونایی که با من هم عقیدن)..⚡مرد هول درخواست دوستی نده ⚡...🖤🤍میگن سرخ پوست خوب ،سرخ پوست مرده است ،اما به نظر من، مرد خوب، مرد ،مرده است _ چیزی ک متوجه شدم اینه که مرد عاشق فقط توی فیلم هاس .....🖤همیشه ساده بودم و خیلی مهربون و صادق و همیشه افتخار میکردم بابت این ویژگی چون این ها رو توی هیچ آدمی نمی دیدم ، اما الان حس میکنم داشتن این ویژگیها توی این دوره ی جور حماقته 🖤

میشه برام صلوات بفرستین میگرنم آروم بگیره امونمو بریده

رباید نداشت ولی آره

چو ایران نباشد تن من مباد🕊🖤🦋⚘بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه/سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه.🕊در غم چهل هزار عزیزشجاع از دست رفته💔💔💔 توی تاپیکهای من حرف بی اساس و مسخره❌ .. ب نظر همه احترام میذارم (همه اونایی که با من هم عقیدن)..⚡مرد هول درخواست دوستی نده ⚡...🖤🤍میگن سرخ پوست خوب ،سرخ پوست مرده است ،اما به نظر من، مرد خوب، مرد ،مرده است _ چیزی ک متوجه شدم اینه که مرد عاشق فقط توی فیلم هاس .....🖤همیشه ساده بودم و خیلی مهربون و صادق و همیشه افتخار میکردم بابت این ویژگی چون این ها رو توی هیچ آدمی نمی دیدم ، اما الان حس میکنم داشتن این ویژگیها توی این دوره ی جور حماقته 🖤

رباید نداشت ولی آره

ربط

چو ایران نباشد تن من مباد🕊🖤🦋⚘بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه/سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه.🕊در غم چهل هزار عزیزشجاع از دست رفته💔💔💔 توی تاپیکهای من حرف بی اساس و مسخره❌ .. ب نظر همه احترام میذارم (همه اونایی که با من هم عقیدن)..⚡مرد هول درخواست دوستی نده ⚡...🖤🤍میگن سرخ پوست خوب ،سرخ پوست مرده است ،اما به نظر من، مرد خوب، مرد ،مرده است _ چیزی ک متوجه شدم اینه که مرد عاشق فقط توی فیلم هاس .....🖤همیشه ساده بودم و خیلی مهربون و صادق و همیشه افتخار میکردم بابت این ویژگی چون این ها رو توی هیچ آدمی نمی دیدم ، اما الان حس میکنم داشتن این ویژگیها توی این دوره ی جور حماقته 🖤

بعضیا کلا شخصیت لاسویی دارن زیاد بخودت نگیر!

نه لاس نبود ،خجالت می‌کشید ازم 

چو ایران نباشد تن من مباد🕊🖤🦋⚘بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه/سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه.🕊در غم چهل هزار عزیزشجاع از دست رفته💔💔💔 توی تاپیکهای من حرف بی اساس و مسخره❌ .. ب نظر همه احترام میذارم (همه اونایی که با من هم عقیدن)..⚡مرد هول درخواست دوستی نده ⚡...🖤🤍میگن سرخ پوست خوب ،سرخ پوست مرده است ،اما به نظر من، مرد خوب، مرد ،مرده است _ چیزی ک متوجه شدم اینه که مرد عاشق فقط توی فیلم هاس .....🖤همیشه ساده بودم و خیلی مهربون و صادق و همیشه افتخار میکردم بابت این ویژگی چون این ها رو توی هیچ آدمی نمی دیدم ، اما الان حس میکنم داشتن این ویژگیها توی این دوره ی جور حماقته 🖤

اشکال نداره شما به خودت نگیر

اکی مرسی از نظرت🥺دیگه دیره البته

چو ایران نباشد تن من مباد🕊🖤🦋⚘بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه/سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه.🕊در غم چهل هزار عزیزشجاع از دست رفته💔💔💔 توی تاپیکهای من حرف بی اساس و مسخره❌ .. ب نظر همه احترام میذارم (همه اونایی که با من هم عقیدن)..⚡مرد هول درخواست دوستی نده ⚡...🖤🤍میگن سرخ پوست خوب ،سرخ پوست مرده است ،اما به نظر من، مرد خوب، مرد ،مرده است _ چیزی ک متوجه شدم اینه که مرد عاشق فقط توی فیلم هاس .....🖤همیشه ساده بودم و خیلی مهربون و صادق و همیشه افتخار میکردم بابت این ویژگی چون این ها رو توی هیچ آدمی نمی دیدم ، اما الان حس میکنم داشتن این ویژگیها توی این دوره ی جور حماقته 🖤

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز