hibyqermez

عضویت : 1404/02/10
زن
30 سال
چهارکلاس سواد

آدم های مهربون هیچ وقت دارم تلاش میکنم، تغییر کنم ،ی آدم کتابخون تر ،ی آدم تمیز تر و ی آدم مفید تر و ی آدم دلسوز تر برای خودم باشم و همچنین دیگه عاشق نشم🤝🏼

چو ایران نباشد تن من مباد🕊🖤🦋⚘بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه/سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه.🕊در غم چهل هزار عزیزشجاع از دست رفته💔💔💔 توی تاپیکهای من حرف بی اساس و مسخره❌ .. ب نظر همه احترام میذارم (همه اونایی که با من هم عقیدن)..⚡مرد هول درخواست دوستی نده ⚡...🖤🤍میگن سرخ پوست خوب ،سرخ پوست مرده است ،اما به نظر من، مرد خوب، مرد ،مرده است _ چیزی ک متوجه شدم اینه که مرد عاشق فقط توی فیلم هاس .....🖤همیشه ساده بودم و خیلی مهربون و صادق و همیشه افتخار میکردم بابت این ویژگی چون این ها رو توی هیچ آدمی نمی دیدم ، اما الان حس میکنم داشتن این ویژگیها توی این دوره ی جور حماقته 🖤

183 موضوع
پست
رفتار همکارم
1404/03/11 21:58:10 39 پست
39
خیلی خستم
1404/03/09 17:08:25 13 پست
13
چجوری میشه فراموش کرد
1404/03/07 15:58:09 1 پست
1
رفتار همکارم نظر بدین
1404/03/06 15:35:27 1 پست
1
ممکنه پسرا
1404/03/04 00:11:37 18 پست
18
خستم از دعوای خانوادم
1404/02/31 20:57:20 10 پست
10
روم کراشه یا نه
1404/02/31 15:38:47 3 پست
3
21