hibyqermez

عضویت : 1404/02/10
زن
30 سال
چهارکلاس سواد

آدم های مهربون هیچ وقت دارم تلاش میکنم، تغییر کنم ،ی آدم کتابخون تر ،ی آدم تمیز تر و ی آدم مفید تر و ی آدم دلسوز تر برای خودم باشم و همچنین دیگه عاشق نشم🤝🏼

چو ایران نباشد تن من مباد🕊🖤🦋⚘بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه/سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه.🕊در غم چهل هزار عزیزشجاع از دست رفته💔💔💔 توی تاپیکهای من حرف بی اساس و مسخره❌ .. ب نظر همه احترام میذارم (همه اونایی که با من هم عقیدن)..⚡مرد هول درخواست دوستی نده ⚡...🖤🤍میگن سرخ پوست خوب ،سرخ پوست مرده است ،اما به نظر من، مرد خوب، مرد ،مرده است _ چیزی ک متوجه شدم اینه که مرد عاشق فقط توی فیلم هاس .....🖤همیشه ساده بودم و خیلی مهربون و صادق و همیشه افتخار میکردم بابت این ویژگی چون این ها رو توی هیچ آدمی نمی دیدم ، اما الان حس میکنم داشتن این ویژگیها توی این دوره ی جور حماقته 🖤

183 موضوع
پست
حس ناکافی بودن
1404/05/12 22:52:00 6 پست
6
خواستگاری کراشم
1404/05/11 19:55:27 44 پست
44
همکار آقام
1404/05/11 01:59:10 37 پست
37
بیاین دردل
1404/05/10 23:13:25 12 پست
12
خیلی عصبی میشم
1404/05/10 22:52:37 4 پست
4
1
جر و بحث توی خونه
1404/05/09 23:53:00 24 پست
24