2777
2789
عنوان

بارداری

| مشاهده متن کامل بحث + 358 بازدید | 30 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بیبی چک هم زدی؟؟ از کی مثبت شد؟

دو سه روزی میشه بی بی چک زدم 


اولش چهار روز بعد از 27 آذر که قرار بود پریود بشم تست زدم منفی در اومد

تا دو روز پیش مثبت در اومد

آموزش ورکشاپ کیک..♥️
دل دردای پریودت چجور بودن گلم. شدید بودن ؟

زیاد درد داشتم اما نه شدید

 ولی این دل دردی که گرفتم خیلی شدید بود تا حالا همچین دردی نیومده برام از زیر شکم درد میکرد تا زیر گلوم بی‌حال شدم 

همون روزش آزمایش بارداری دادم

آموزش ورکشاپ کیک..♥️
دو سه روزی میشه بی بی چک زدم  اولش چهار روز بعد از 27 آذر که قرار بود پریود بشم تست زدم منف ...

اها مبارکت باشه عزیزم

منم هنو پریود نشدم،بیبی چک دیروز منفی شد

یه صلوات بفرستید انشالله زودتر نی نی بیاد تو دلم❤
موقع پریودی دل درد داشتم ولی پریود نشدم الان باردارم

خداروشکرعزیزم ایشالا یه نی نی خوشمل بدنیابیاری

من یه دختر ویک زن قوی ام🤍یه دختری که همدم نداشت خواهر نداشت و همیشه دردو دلاشو به خودش میگفت اما هیچوقت کم نیاورد...💔دلش شکست تنهاموند زمین خورد اما دوباره رو پای خودش وایستاد🌱با من از ناامیدی حرف نزن....من دختر روزای تنهایی ام❣

منم منتظرم لنتروزل و متفورمین میخورم 

دخترا خیلی روده ام و بهم ریخته همش گلاب به روتون توی دستشویی ام منم 7ماه منتظرم برا منم دعا کنید  خسته شدم دسگه الان دوماه دارو میخورم ماه اول متفورمین و چند روز خوردم بعد دیدم عوارض داره سر خود قطع کردم اما گفت نباید سرخود قطع کنی الان دوباره خوردم تمام بدنم دوباره ریخت بهم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز