2777
2789
عنوان

بی احساس

85 بازدید | 7 پست

من موقع بحث یا قهر باهمسرم خیلی خودمو میبازم.

فکر میکنم دوسم نداره.فکر میکنم زندگیمون مشکل داره خلاصه ازاینجورفکرا..

همسرم مردخوبیه ولی درونگراست.نمیتونه احساساتش روبروز بده ..وقتی حالم بده وقتی دلم گرفته دلم میخواد یکی کنارم باشه باهام حرف بزنه ولی بااین که هست انگار نیست منم حرص میخورم ومیرم تولاک خودم اونم یکی یادوبار میاد میگه چی شده ویکم مسخره بازی بعدش میره میخوابه وانگار نه انگار...من خسته شدم..من دیشب حالم بود بود چندین بار بهش گفتم میگفت خانم چی شده؟استراحت کن وهمش میگفت خودم کارارو انجام میدم ولی نمی‌داد وفقط ازدور الکی محبت می‌کرد منم ناراحت شدم وباهاش حرف نزدم انگار یه سد جلوش میزارن که نمیتونه اون لحظات بیاد عذر خواهی یااینکه کاری کنه..امروز تولدش دلم‌میخواست خیلی کاراکنم ولی خیلی تودلم غصه دارم  ولی بازم خودمو خوب نشون میدم به خاطر تولدش ولی بعدش چی؟

۸ماهه ازدواج کردم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همین که می‌پرسه و بی تفاوت رد نمیشه خیلیه 

شوهر من مقصر باشه به روی خودشم نمیاره 

پیامبراکرم(ص): برای پیشرفت در کارهایتان،از مخفی کاری کمک بگیرید. زیرا که مردم به هر صاحب نعمتی حسادت می‌کنند.
کم کم هم شما نسبت به ایشون کم توقع می‌شید هم ایشون یاد میگیره چی‌کار باید انجام بده 

اگه خیلی بی تفاوت بشه چی..من نمیتونم بازندگی بدون محبت کنار بیام

اگه خیلی بی تفاوت بشه چی..من نمیتونم بازندگی بدون محبت کنار بیام

نه عزیز بی‌تفاوت نمیشه با گذشت زمان عشق و درک تو زندگی طبیعی و دو طرفه میشه چون شناخت عمیق‌تر میشه سعی کنید بیشتر بشناسیدش تا از طوفان احساسات رد بشید.

و خدایی دارم که در این نزدیکی است.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز