2777
2789
عنوان

دلم خیلی گرفته

87 بازدید | 7 پست

با مامانم سر یه چیز کوچولو بحثم شد داشتیم حرف میزدیم بابام بلند شد طبق معمول هر چی فحش بود بهم داد حتا خودشم میگ اگ بمیری راحت میشم چرا خدا نمیشنوه راحتش کنه 

چرا انقدر من بی کسم منی ک دلم نمیاد حتا یه زخم کوچولو رودسش بیینم بهم اینا رو گف 

اخی عزیزم درکت میکنم

براتون اون لبخندی رو آرزو میکنم که بعدش میگین"آخیش بالاخره شد"میدونی رسیدن کلا قشنگهرسیدن به آدمی که دوست داریرسیدن به شغل مورد علاقت،رسیدن به رویاهاتبراتون رسیدن رو آرزو میکنم :)                                           

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یعنی کسیم هس منو درک کنه میخوام همه چیو تموم کنم بابام طفلی هم راحت بشه 

عزیزم این حرف رو نزن 

منم متاسفانه با پدرم مشکل دارم 

با از بین بردن خودت مشکلی حل نمیشه

براتون اون لبخندی رو آرزو میکنم که بعدش میگین"آخیش بالاخره شد"میدونی رسیدن کلا قشنگهرسیدن به آدمی که دوست داریرسیدن به شغل مورد علاقت،رسیدن به رویاهاتبراتون رسیدن رو آرزو میکنم :)                                           
عزیزم این حرف رو نزن  منم متاسفانه با پدرم مشکل دارم  با از بین بردن خودت مشکلی حل نمیشه

چرا وقتی مشکل بابام حل میشه چرا تموم نکنم بارها بارها آرزوی مرگمو  کرده یکیش امشب 

منی که تا جای ک در توانم باشه به همه کمک میکنم بد هیچ کسو حتادشمنو نخاستم  چرا انقدر بی‌کس و بدبختم 

چرا وقتی مشکل بابام حل میشه چرا تموم نکنم بارها بارها آرزوی مرگمو  کرده یکیش امشب  منی که ...

برای اینکه شما یک انسانی که حق زندگی کردن داره چرا باید حق زندگی خوب و ارزوهاتو برای کسی دیگه نابود کنی مهم این که خودت خودتو دوست داشته باشی عزیزم 

منم پدرم از این حرفها زیاد بهم میزد اوایل سخت میگرفتم حتی یکبار هم اقدام به خودکشی. کردم اما بعدش واقعا پشیمون شدم 

براتون اون لبخندی رو آرزو میکنم که بعدش میگین"آخیش بالاخره شد"میدونی رسیدن کلا قشنگهرسیدن به آدمی که دوست داریرسیدن به شغل مورد علاقت،رسیدن به رویاهاتبراتون رسیدن رو آرزو میکنم :)                                           
برای اینکه شما یک انسانی که حق زندگی کردن داره چرا باید حق زندگی خوب و ارزوهاتو برای کسی دیگه نابود ...

اخه با من همه تو خونه مشکل دارن از پدرم تا خواهرم همین الان خواهرم انقدر حرف بارم کرد انقدر زدن تو سرم انقدر سرکوفت زدن اصلا دیگ  از آدم بودن انسان بدن در اومدم با اینحال جونمو میدم براشون 

اخه با من همه تو خونه مشکل دارن از پدرم تا خواهرم همین الان خواهرم انقدر حرف بارم کرد انقدر زدن تو س ...

عزیزدلم منم احساس اضافه بودن تو خونمون رو دارم با این تفاوت که من خواهر ندارم رفتار برادرم کپی برابر اصل پدرمه اما گفتم که بعد اون خودکشی ناموفقی که داشتم تصمیم گرفتم زندگی کنم و به ارزوهام برسم اونارو هم به حال خودشون بزارم و فقط از خدا کمک بخام

براتون اون لبخندی رو آرزو میکنم که بعدش میگین"آخیش بالاخره شد"میدونی رسیدن کلا قشنگهرسیدن به آدمی که دوست داریرسیدن به شغل مورد علاقت،رسیدن به رویاهاتبراتون رسیدن رو آرزو میکنم :)                                           
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز