2777
2789
عنوان

ماه دیگ تولدمه

252 بازدید | 31 پست

هیچوقت سوپرایز نشدم از طرف ی آدمی ک دوسم داشته باشه 

هیچ موقع 

خانوادم 

دوستام همیشه برام تولد گرفتن ولی هیچ موقع اون آدمی ک میخاستم برام تولد نگرفته 

این برام شده ی حسرت 

حالا امسال توی یکی از بهترین رستورانای تهران برای  خودم تولد گرفتم و فقط خودمم تنها و هیچکس نیست

هیچکس هیچکس

خدا جانم شکرت                                                         آقایون درخواست ندین

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همدردیم عزیزم منم چندروز دیگه تولدمه ولی هیچ سالی سوپرایزم نکرده امسال هم که دعوا راه انداخته چه دعو ...

امیدوارم زودتر درست بشه

خدا جانم شکرت                                                         آقایون درخواست ندین
@elham_qr4     قفل میکنه زر میزنه😹😹

چقد بیشعوری ک میای تو تاپیک یکی دیگ دعوای قبلیتونو کش میدین

خدا جانم شکرت                                                         آقایون درخواست ندین

فرداتولدمه

ولی میدونم شوهرم پول نداره

خانوادمم حتی بچه که بودمم واسم تولدنگرفتن چه برسه حالاکه مامان دوتابچه ام...

البته شوهرم هرسال کیک و کادو کوچولو رو میخرید ولی امسال میدونم نداره تازه حس میکنم اصلا یادش نیس فرداتولدمه هیچ عکس العملی نشون نداده که☹

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز