2777
2789
عنوان

خواب دیشب من😕

92 بازدید | 11 پست

خواب دیدم ک باردارم تو خونه بودم داشتم ی کاری انجام میدادم ک ب زور نیاز داشت ی دفعه حس کردم ی چیز گردی اومد وسط پاهام دست زدم دیدم بچمه. همون موقع افتادم زمین بی هوش شدم ولی. صدای گریه اش قشنگ میومد صداش پیچیده بود تو شکمم. تو خونه ب چه ب دنیا اومد بدون درد و بدون اذیت شدنو هیچی .... اینم بگم بچه ای رو که من تابستون سقط کردم همین روزا ب دنیا میومد 😔 

مردا نیاید تو تاپیکم. ریپلای نکنید. لایک نکنید    

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شاید..... ب خاطر مشکلش سقطش کردم 😞 سندروم داون بود بچم

ناراحت نباش عزیزم بهترین کارو کردی اصلا دلتو نذار اون بچه میومد کلی اذیت میشد 

امیدوارم خدا بهت یه بچه سالم و ناز بده

منم ۶ روزه بچم سقط شده بقایا دارم همش دارم درد میکشم تورو خدا اگه کسی میدونه بگه چکار کنم دکتر فقط مفنامیک داده

تصورم از رابطه ادمای ظالم با خدا اینجوره که وقتی ی ادم ظالمی ظلم میکنه و کارای بد میکنه خدا از اون بالا تشویقش میکنه و لذت میبره و میگه بزن قَدِش خیلی باحال بود.بازم از این کارا بکن.وگرنه این حجم از ظلم و ظالم و به قدرت رسیدنشون و تاوان پس ندادنشون عادلانه نیست.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز