2777
2789
عنوان

فرزندسوم 🥺

| مشاهده متن کامل بحث + 1723 بازدید | 77 پست
وای یعنی یادشم میفتم گریه م میگیره

من تا ماه آخر دمیترون میخوردم بخاطر حالت تهوع. یه روز قرصم تموم شد تا برن برام بخرن ۲ ساعت از وقتش گذشت. یعنی من تو اون دو ساعت گلاب ب روتون انقدر بالا آوردم ک حس کردم شیری ک از مادر خوردم رو هم بالا آوردم دیگه

غیبتت سخت شد از دست مسلمانی من😭😭😭

دو سال‌که خیلی کوچیک، حداقل بچه از پوشک‌گرفته بشه اونوقت آدم راحت‌میشه، منم بچه دومم از پوشک‌گرفتم، هنوز ۳ سالش نشده، نمیدونم سومی رو کی بیارم، از یه طرف میگم یکم استراحت‌کنم از طرف دیگه میگم سنم بالا میره

قد ۱۵۹. شروع رژیم ۱/۱۱                                                    وزن 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من اگه بخاطر شرایط مالی نبود یه دونه دیگه می‌آوردم بچه هام هم بزرگ هستن از اون نظر مشکل ندارم فقط ما ...

بازم خوبه توانایی جسمی بالایی داری این یه نعمته .

اسمم آرزو هست .هر نام کاربری زدم وارد نمیشد تا زدم مرگ دیدم آره ثبت‌نام شدم .الان یکم هیجانی شده نام کاربریم 😁🤭 خدایا توبه😁
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز