2789
عنوان

تخمک گزاری

66 بازدید | 4 پست

من این ماه سر موعد تخمک گذاریم ترشحات تخمک گذاری داشتم...این یعنی باردار نبودم و نیستم؟؟؟ سوالم اینه ک وقتی تخمک گزاری کردم ینی باردار نیسم؟ اینم بگم ک هیچ علایم بارداری نداشتم دوبارم پریود شدم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ربطی نداره منم موقع تخمک گذاریم ترشحاتم زیاد شده بود و چندروز بعد پریود هم شدم ...بعدش فهمیدم هفته پنج حاملگیم ...ینی پریود اولی رو شدم بعد تایمی ک قرار بود دوباره پریود بشم دیدم تعویق افتاد ازمایش دادم دیدم باردارم

نمیدونم فهمیدی منظورمو یا نه یکم سخت توضیح دادم🤣

باید تخمک گذاری رخ بده تا باردار شی... اگه نداشته باشی که اصلا باردار نمیشی 

توی قنوت نمازتون دعای سلامتی حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف (دعای اللهم کن لولیک...) رو بخونید. خدایا من اعمال مستحبی ام رو به نیابت از تمام این دل شیفتگان حضرت انجام میدم. 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792