2777
2789
عنوان

چی میخری؟

| مشاهده متن کامل بحث + 205 بازدید | 27 پست
بده یه دستبندطلایاگوشواره بخرکه بعدابه دردت هم بخوره

دستبند و گوشواده ۲ گرمی میدن که بدرد اسباب بازی میخوره تا استفاده

من از سال ۸۸ عضوم فقط کاربری قبلیم رمزش رو گم کردم  

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دستبند و گوشواده ۲ گرمی میدن که بدرد اسباب بازی میخوره تا استفاده

خواهرمن دانشجوعه باحقوقش دیروزیدونه خرید۶تومن خیلی نازودخترونه هم هست.طلاداره گرونترنیشه بخری سودکردی.بده گوشواره بخیه ای بخرخیلی هم خوشگل میشه

از صدای گذر آب چنان میفهمم تندتر از آب روان عمرگران میگذرد زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست آرزویم اینست آنقدر سیر بخندی که ندانی غم چیست💚🙃😍
خواهرمن دانشجوعه باحقوقش دیروزیدونه خرید۶تومن خیلی نازودخترونه هم هست.طلاداره گرونترنیشه بخری سودکرد ...

۶.۶۰۰البته..ولی خب۵تومنی هم بودخوشگل بود..کم اجرت البته خریدا طلانوکخرین اصلاخیلی ضرره

از صدای گذر آب چنان میفهمم تندتر از آب روان عمرگران میگذرد زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست آرزویم اینست آنقدر سیر بخندی که ندانی غم چیست💚🙃😍
چیکار کنم خب 🤣🤣🤣 طلا دوست شدم ،حس امنیت بهم میده 

دقیقا عینه من🤦‍♀️هرچی دستم میاد طلا میخرم قبلنا همش میدادم ب لباس و لوازم ارایشی و اینا الان طلا میخرم پسنداز داشته باشی خیالت راحت تره

🖤زندگی برای دخترا تو ایران همینجوریش سخت هست،شما سخت ترش نکنید♡بذارید سالم برگردیم خونه🖤🥀

چیکارش میکنی؟

شهریه

خدایا شکرت که هستی...  خدای چاره سازم خدای رحمان و رحیمم خدای عزیزم خدایی که دلم قرصِ به بودنت خدایی که تکیه گاهی و هیچ وقت پشتمونو خالی نمیکنی خداااایاااا شکرت...   شمایی که داری امضای منو میخونی ، آره عزیزم خود شما رو میگم ، انشالله شاد و خوشبخت و عاقبت بخیر باشی.برای رسیدن به آرزوهاتون دعا میکنم و از خدا میخوام همیشه در کنار عزیزانتون بخندید و طعم خوشبختی رو حس کنید.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز