2777
2789
عنوان

انسانی

103 بازدید | 5 پست

کسی اینجا رشتش انسانی نیست؟   

بی دین بی دینم اگر ایمان شما هستید،نامرد نامردم اگر مردان شما هستید،ترجیح می بخشم از این بعد بی کتابی را،وقتی که آدم های با قرآن شما هستید، می پوسد آخر کنج زندان نابرادرها!یوسف نمی آید اگر کنعان شما هستید،از خوک ها هم بد از این حیرت نخواهم کرد،دیدم که بی غیرت ترین حیوان شما هستید،ای لکه های ننگ بر پیشانی تاریخ،من نیستم انسان اگر انسان شما هستید.

من

لطفا امضام رو بخونید !!!!!!!!!!خب هر کاربری اخلاق خاص خودش رو داره به شخصه آدمی هستم که اصلا خوشم نمیاد وقتی بحث جدیه اون وسط چن تا کاربر بیان مسخره بازی دربیارن و به طنز ببندن همه چیز رو!فک کنم خودتون قبول داشته باشید تو هرموقعیتی نباید هر رفتاری کرد!اگه میدونید که اوکی اگه نمیدونید دیر نیست برا دونستنش🙂!من اینجا بیشتر برای راهنمایی شدن میام!دوست دارم کاربر ها تو تاپیک هام نظرات ارزشمندی بدن که بعد ها برای بقیه هم مفید باشه(نه این که حرف های بی اساس و نسنجیده و صرفا برا تفریح و شوخی بزنن)....لطفا تو تاپیکم سوالات سطحی و پیش پا افتاده نپرسید
من

تقطیع بلدین؟

بی دین بی دینم اگر ایمان شما هستید،نامرد نامردم اگر مردان شما هستید،ترجیح می بخشم از این بعد بی کتابی را،وقتی که آدم های با قرآن شما هستید، می پوسد آخر کنج زندان نابرادرها!یوسف نمی آید اگر کنعان شما هستید،از خوک ها هم بد از این حیرت نخواهم کرد،دیدم که بی غیرت ترین حیوان شما هستید،ای لکه های ننگ بر پیشانی تاریخ،من نیستم انسان اگر انسان شما هستید.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تقطیع بلدین؟

تقطیع کدوم پایه 

لطفا امضام رو بخونید !!!!!!!!!!خب هر کاربری اخلاق خاص خودش رو داره به شخصه آدمی هستم که اصلا خوشم نمیاد وقتی بحث جدیه اون وسط چن تا کاربر بیان مسخره بازی دربیارن و به طنز ببندن همه چیز رو!فک کنم خودتون قبول داشته باشید تو هرموقعیتی نباید هر رفتاری کرد!اگه میدونید که اوکی اگه نمیدونید دیر نیست برا دونستنش🙂!من اینجا بیشتر برای راهنمایی شدن میام!دوست دارم کاربر ها تو تاپیک هام نظرات ارزشمندی بدن که بعد ها برای بقیه هم مفید باشه(نه این که حرف های بی اساس و نسنجیده و صرفا برا تفریح و شوخی بزنن)....لطفا تو تاپیکم سوالات سطحی و پیش پا افتاده نپرسید

یکم بلدم 

لطفا امضام رو بخونید !!!!!!!!!!خب هر کاربری اخلاق خاص خودش رو داره به شخصه آدمی هستم که اصلا خوشم نمیاد وقتی بحث جدیه اون وسط چن تا کاربر بیان مسخره بازی دربیارن و به طنز ببندن همه چیز رو!فک کنم خودتون قبول داشته باشید تو هرموقعیتی نباید هر رفتاری کرد!اگه میدونید که اوکی اگه نمیدونید دیر نیست برا دونستنش🙂!من اینجا بیشتر برای راهنمایی شدن میام!دوست دارم کاربر ها تو تاپیک هام نظرات ارزشمندی بدن که بعد ها برای بقیه هم مفید باشه(نه این که حرف های بی اساس و نسنجیده و صرفا برا تفریح و شوخی بزنن)....لطفا تو تاپیکم سوالات سطحی و پیش پا افتاده نپرسید
یکم بلدم 

این مصراع رو وزنشو میخواستم

-از تنگنای غم دل بیرون نیاید آسان

بی دین بی دینم اگر ایمان شما هستید،نامرد نامردم اگر مردان شما هستید،ترجیح می بخشم از این بعد بی کتابی را،وقتی که آدم های با قرآن شما هستید، می پوسد آخر کنج زندان نابرادرها!یوسف نمی آید اگر کنعان شما هستید،از خوک ها هم بد از این حیرت نخواهم کرد،دیدم که بی غیرت ترین حیوان شما هستید،ای لکه های ننگ بر پیشانی تاریخ،من نیستم انسان اگر انسان شما هستید.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز