دختر راستشو بخوای ازت خیلی ناراحت شدم پیش خودم گفتم اخه من که حرفی نزدم اخه از فرداش هم تو دیگه نیومدی منم فکر کردم از حرف من ناراحت شدی در هر صورت عیب نداره عزیزم ما دوستیم و تو عالم دوستی از اینجور چیزها هم پیش میاد ان شاءالله که هیچ وقت تو زندگیت به مشکل برنخوری عزیزمممم