ننه ارایشگری که یه خورده بلدم نزدیک یه سال رفتم کلاس ارایشگری از خیاطی هم فوق العاده بدم میاد اصلااااااااااااااااااااااااااا حوصله دوخت و دوز ندارم اصلا به هیچ وجه اشپزی هم در حدی که کارام راه بیفته بلدم بافتنی میرم یاد بگیرم برای اینکه بتونم شال و جوراب و دستکش و شال سه گوش و ساق دست و چیزای دیگه یاد بگیرم برای خودم ببافم من کلاسهای هنری خیلی دوست دارم عاشق موسیقی هستم مخصوصا گیتار و ویولن ولی ویولن یادگرفتنش خیلی سخته