یا عباس بن علی!
یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین
ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
دیشب تا 5 صبح بچه منو رو پا نگه داشت بس که گریه کرد وای چقدر سخته ها! همین یکی کافیه
یا عباس بن علی!
یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین
ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
یا عباس بن علی!
یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین
ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
بگو اگه ایندفعه تو کار من دخالت بکنی یقه مو تا ناف جر میدم و میام برات
یا عباس بن علی!
یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین
ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
یا عباس بن علی!
یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین
ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
نعععع همین یکی کافیه من دلم خواب میخواد عررررررررر
یا عباس بن علی!
یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین
ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما