2777
2789
دخی و ننه چه بی جنبه ان زود میکپن
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

فدات شم آره الان تو بغلم خوابیده منتظره همین من خوابم گرفت بیدارم بکنه بگه شیر میخوام ننه
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
امروز رفته بودم دکتر یه خانومه بغلش یه نینیه چند روزه بود فکر کنم شاید یه هفتش میشد که به دنیا اومده بود همونجا یاد تو افتادم گفتم اخی معصومه هم الن انقدر کوچولو هست نینیه خیلیییی کوچولو بود یه ذره بود دلم میخواست برم ازش گیرم بغلش کنم
عزیزم قربون دل مهربونت برم غصه نخور امام رضا خودش حاجت دلتو میده انشالله
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
دسشوییم داره میریزه شوهرم دستشوییه
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز