یا عباس بن علی!
یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین
ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
فدات شم آره الان تو بغلم خوابیده منتظره همین من خوابم گرفت بیدارم بکنه بگه شیر میخوام ننه
یا عباس بن علی!
یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین
ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
امروز رفته بودم دکتر یه خانومه بغلش یه نینیه چند روزه بود فکر کنم شاید یه هفتش میشد که به دنیا اومده بود همونجا یاد تو افتادم گفتم اخی معصومه هم الن انقدر کوچولو هست نینیه خیلیییی کوچولو بود یه ذره بود دلم میخواست برم ازش گیرم بغلش کنم
یا عباس بن علی!
یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین
ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
یا عباس بن علی!
یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین
ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
یا عباس بن علی!
یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین
ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
یا عباس بن علی!
یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین
ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
یا عباس بن علی!
یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین
ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما