سلام فاطمه جون خوبی عزیزم خودتو ناراحت نکن ان شاءالله که معصومه صحیح و سالم بر میگرده پیشت عزیزم اکثر بچه ها زردی رو دارن دیگه چیزی نیست که این دو روزم تحمل کن ان شاءالله معصومه زوده زوده زود میاد پیشت و بغلش میگیری من الان تو راه مشهدم یک ساعت دیگه میرسیم مشهد حتما برای معصومه دعا میکنم که زوده زود زود خوب شه و برگرده پیش مامان جونه مهربونش