2789
امروز رفتم بیمارستان به نی نیم شیر دادم وای اصلا بغلش که کردم دلم نمی خواست ازم جدا بشه ای خدا اصلا فکر نمی کردم انقدر دوسش داشته باشم الان خونه ام دلم براش یه ذره شده همش فکرمو مشغول میکنم که یادم نیاد بچم پیشم نیست یاد چشماش میفتم قلبم آتیش میگیره وای چرا من اینجوری شدم؟؟؟
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
حرف زدن با در و دیوارم عالمی داره ها!
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام فاطمه جون خوبی عزیزم خودتو ناراحت نکن ان شاءالله که معصومه صحیح و سالم بر میگرده پیشت عزیزم اکثر بچه ها زردی رو دارن دیگه چیزی نیست که این دو روزم تحمل کن ان شاءالله معصومه زوده زوده زود میاد پیشت و بغلش میگیری من الان تو راه مشهدم یک ساعت دیگه میرسیم مشهد حتما برای معصومه دعا میکنم که زوده زود زود خوب شه و برگرده پیش مامان جونه مهربونش
قلقلی جونم خوشششششبحالت میری پیش امام رضا! برای منم دعا کن خیلی دلم مشهد میخواد
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
انشالله که بزودی تو هم این حس و تجربه میکنی الان تو میری مشهد دعا برا خودت و ما بکن که جات خیلی خوبه
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
فاطمه جان گلم نگران نباش معصومه خوب میشه وزودی میادپیشت عزیزم شکرخداکن که سالمه درکت میکنم مادری ودوری سخته ولی خوب بخاطرسلامتیش مجبوری خودت بهتری مرجان بهترشده
برایم دعا کن.اجابتش مهم نیست نیاز من ارامشی است که بدانم توبه یادمی.....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز