پسری ک باهاشم از دیشب سرد برخورد میکنه سرد ک نه ولی مثل همیشه نیس رفتارش
خیلی پیگیر نیست مکالمه رو ادامه نمیده
بهش میگم خوبی؟میگه خوبم و چیزی نشده اینا رو هم با مهربونی میگه ولی خب من حس میکنم مث همیشه نیس
بهش گفتم پریود مغزی شدی میگه آره شاید ولی اوکیم در کل😄🧐