2777
2789

من بلدش ناتینگا

||رُک هستم||  از درآوردن ادای آدمای باشخصیت متنفرم خودت باش هرچی که هستی.| یک انسانم با اعتمادبه نفس و عزت نفس بسیار بالا. اگر کامنت شما بی جواب موند حتما لایق پاسخ نبودی♥️پروفایلم خودم نیستم دوستان میگن شبیهشم گذاشتم  متولد 79 نیستم چون تایید نمیشد مجبور شدم بزنم 79،مورد دیگه ای خاطرم نیست اگر یادم اومد اضافه میکنم. 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ما دوتا اومدین گا

وطنم پاره ی تنم ،خدایا حافظ رهبر عزیزم (سید مجتبی)باش،(رهبر شهیدم ازاسمونها حواست به ما باشه)🇮🇷🇮🇷🇮🇷خدایا حافظ دلاور مردان (سربازان)سرزمینم باش🇮🇷🇮🇷🇮🇷.گیجید هنوز فصل تردید گذشت ان قصه که گفتید و شنیدید گذشت، داعش به چراغ سبزتان هار شده از این همه خون چگونه خواهید گذشت!!؟؟ دیگه نمیخوام از مادر شوهر،خواهرشوهر ،جاری،زن داداش،از هیچکس غیبت کنم،حتی خانواده خودم،میترسم غیبت های اینجا هم تو نامه اعمالم إعمال بشه بدبخت بشم والا بخدا ،هر جا دیدید غیبت کردم بهم بگو خاک برسر باز که غیبت کردی،شاید آدم شدم 😔

 با رسم اینگا اینگا / دوستیم با فیتیلینگا 😅

یادش بخیر 

کاش بزرگ نمیشدیم

روزمرگی های یک پرستار .... من دوست دارم با شما دردو دل کنم 🙂🌈....بنویسید امیدوارترین بودیم آن زمان که تن هایمان آغشته درد و زخم بود ....عکس پروفایلم خودم نیستم ⭐آقایون محترم سایت درخواست ندید و توی تاپیکام شرکت نکنید...

سلام لینک پاتینگا

https://musicdel.ir/single-tracks/183084/

آقا هستم، بهترین صفت، داشتن انسانیت است، البته به شرطی که طرف مقابل ارزشش رو داشته باشه و قدر بدونه. تاپیکهای خوب رو میخونم و کمکهام و دیدگاهمو میزارم ولی اهل کار خلاف نیستم.🌹👍🏻
با رسم اینگا اینگا / دوستیم با فیتیلینگا 😅 یادش بخیر  کاش بزرگ نمیشدیم

همینه؟😂

بزرگ شدن باعث میشه با همچین جیزای کوچیکی دلخوشی نکنیم🙃

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن با مردم بی درد ندانی کع چ حالیست:) 
سر امتحان ماسکم پایین بود اینو میخوندم مراقب فک کرد ایرپاد دارم😂😂😂😂


جالبه منم سر امتحانام همیشه یه اهنگ میوفته تو سرم خصوصا این ک میگه هم نامهربونه هم افت جونه هم با دیگروونه هم قدرم ندونه ... یکی نبود بگه دقیقا به چیه این هَوَل دلخوش بودی و این مسئله تا آخر امتحان ذهنمو درگیر میکنه

||رُک هستم||  از درآوردن ادای آدمای باشخصیت متنفرم خودت باش هرچی که هستی.| یک انسانم با اعتمادبه نفس و عزت نفس بسیار بالا. اگر کامنت شما بی جواب موند حتما لایق پاسخ نبودی♥️پروفایلم خودم نیستم دوستان میگن شبیهشم گذاشتم  متولد 79 نیستم چون تایید نمیشد مجبور شدم بزنم 79،مورد دیگه ای خاطرم نیست اگر یادم اومد اضافه میکنم. 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز