سلام من چند روز پیش یه چیزی رو سفارش دادم از دی ج ی کالا بعد الان رسیده به شهرمون فردا موعد تحویل بود ولی میخام لغوش کنم . لغو هم زدم نوشت با موفقیت ثبت شد . به نظرتون فردا دیکه بسته برام پست نمیشه آیا؟ شما تجربه لغو سفارش داشتید ؟
گیریم تا اخر عمر تنها بمونی و شریکی برای زندگیت پیدا نکنی تحمل این موضوع بسیار آسانتر از آن هست که شب و روز با کسی سر و کار داشته باشی که حتی یکی از هزاران حرف تو را نمیفهمد!
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
گیریم تا اخر عمر تنها بمونی و شریکی برای زندگیت پیدا نکنی تحمل این موضوع بسیار آسانتر از آن هست که شب و روز با کسی سر و کار داشته باشی که حتی یکی از هزاران حرف تو را نمیفهمد!