2777
2789
عنوان

خطرات شیفتیگ

2271 بازدید | 122 پست

نمیدونم چرا انقدر فشار میخورم سر این چیزا. 

ولی میخوام اگاه بشید! 

همتون در اشتباهید و فکر میکنید شیفت حتی باعث مرگه! 

ببینید تنها و تنها خطر شیفت کارما و یا افسردگی نیم روزی هست! 

کارما چرا؟ چون ادمای اونجا واقعی هستن و اگه تلاش کنی ازارشون بدی حالت گرفته میشه! 

افسردگی؟ چون اون دنیا زیادی زیبا هست وقتی بیای نصف روز افسرده میشه و تمام میشه. 

تروخدا یه عملیات ذهنی رو تبدیل به جنگ نکنید! مگه میخوای بری تو ذهنت بمیری فرزندم؟ 

اینا رو خوندم نزدیک بود گوشی رو بکوبم تو دیوار ها! 

چند روزه این اراجیف شیفت و سابلیمینال خیلی زیاد شده نمیدونم دلیلش چیه 😐

اعصاب زیادی ندارم ،حوصله بحث و دعوا برای آدم دنبال دعوا زیاد دارم،گزارشیا تو تاپیکم نیاین برین یه جا دیگه ........

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

😂😂😂خو یکی دوس نداره یکی دوس داره میخوای ۸۰ میلیون نفر عاشق اینکار بشن؟

بعدم خاکتوسر کسی ک اون دنیارو ببینه و افسرده شه اتفاقا باید خوشحال شه ک بعد از خلاص شدن ازاین دنیای بیریخت میره ی جای خوب 

کاربرای پیگیر من با اکانت جدیدم تو سایتم بگردین اونو پیدا کنین هی ریپلای کنین 😂از این اکانت میخوام تعلیق شم ولی شماهایی که گروه میزنین و ادم جمع میکنین که تا من پست بزارم بیاین خلافش نظر بدین آدمایی که لو میدنتون رو خداوکیلی اد نزنین😂 اینکه شما پیگیر منی نشون دهنده اینه که خوشت میاد تایمتو درباره من بگذرونی اگه از من بدت میومد که باید اسمم میومد حالت بد میشد نه اینکه پیگیر کاربریام از سال ۹۹ تاالان باشی زرنگ شو اینبار گروه زدی کساییو اد کن که واقعا بشناسیشون نه کسایی که بیان لو بدن داری پشتم چقد بد میگی اینکه توپیگیر منی چیزی از من کم نمیکنه کاش حداقل چیزی ب تو اضافه کنه اخه تایم میزاری پیگیری میکنی 
چند روزه این اراجیف شیفت و سابلیمینال خیلی زیاد شده نمیدونم دلیلش چیه 😐

هعی خدا. 

عزیزم

این یه علمه! 

شما شنیدی که میگن انسان حتی از ۱۰ درصد مغزش هم استفاده نمیکنه؟ ذهن ما انقدر قویه که میتونه هرکاری کنه. 

ببین منی که هیچی اعتقاد ندارم اینو باور دارم چون خودمم شیفترم 

تروخدا اگه باور نداری باعث نشو دیگران امید شونو از دست بدن! 

اصلا چی هست؟

دلم پر میکشه یبار دیگه بگم بابا🖤                                       زیرگروه آبی💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙    وزن شروع۸۰.   ۷۸,۸۰۰💙۷۷,۸۰۰💙  ۷۶،۷۰۰           وزن فعلی   ۷۵،۵۰۰💙      هدف اول۷۶🔓 هدف دوم ۷۲🔒هدف سوم۶۸🔒هدف چهارم۶۴🔒 هدف آخر۶۰💪  پروفایل سرگروه ها 💙چالش زمستونی💙تاپیک مانکن های زیبا    💙
چند روزه این اراجیف شیفت و سابلیمینال خیلی زیاد شده نمیدونم دلیلش چیه 😐

شیفت خیلی هم چیز باحالیه آبجی قشنگم تو تابحال سابلیمینال گوش دادی نه اگه گوش بدی بعد میفهمی چقد تاثیر داره یجور اثرات مخفی روی مغزه

😂😂😂خو یکی دوس نداره یکی دوس داره میخوای ۸۰ میلیون نفر عاشق اینکار بشن؟ بعدم خاکتوسر کسی ک اون دن ...

نه دارم میگم اطلاعات اشتباه ندید! 

چ بگم والا! افسرده میشن چون از اونجا برگشتن

شیفت خیلی هم چیز باحالیه آبجی قشنگم تو تابحال سابلیمینال گوش دادی نه اگه گوش بدی بعد میفهمی چقد تاثی ...

ساب باید معتبر باشه اینایی که همه جا ریختن ناثیر منفی دارن بیشتر من یه مدت گوش میدادم اثرات بدی داشت

یه روزی پرواز می‌کنم... 
هعی خدا.  عزیزم این یه علمه!  شما شنیدی که میگن انسان حتی از ۱۰ درصد مغزش هم استفاده نم ...

سلام خوبین میشه راهنمایی ام کنید من خیلی علاقه دارم شیفت بشم اما نمیدونم باید چه کارهای بکنم

ساب باید معتبر باشه اینایی که همه جا ریختن ناثیر منفی دارن بیشتر من یه مدت گوش میدادم اثرات بدی داشت

آره اینم هست اما من تو تلگرام عضوم خیلی خیلی ساب هاش عالین دوستم با یکی از این ساب هاش پوستش سفید وبلوری شده

سلام خوبین من میخام شیفت کنم اما نمیدونم از چه متدی استفاده کنم میشه راهنمایم کنین من خیلی دوست دارم ...

خوشگل مهربون من! 

حتما که متود لازم نیست لاولی! 

ببین! همه اینا برای راحتی کاره

تو به متود نیاز نداری! نیاز نداری هر روز و هر ساعت اب بخوری! نیاز نداری مدیتیشن کنی! با اینکه تصور خیلی خوبه ولی حتی به اونم نیاز نیست! 

من چطور شیفت کردم؟ هیچی! گفتم بقیه رو ول کن خودم میخوام امتحان کنم اینو! دراز کشیدم و گفتم من به خودم اجازه رفتن میدم و شیفت! 

انقدر این عملیات رو سخت نکنید عزیزانم! 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792