نمیدونم چرا انقدر فشار میخورم سر این چیزا.
ولی میخوام اگاه بشید!
همتون در اشتباهید و فکر میکنید شیفت حتی باعث مرگه!
ببینید تنها و تنها خطر شیفت کارما و یا افسردگی نیم روزی هست!
کارما چرا؟ چون ادمای اونجا واقعی هستن و اگه تلاش کنی ازارشون بدی حالت گرفته میشه!
افسردگی؟ چون اون دنیا زیادی زیبا هست وقتی بیای نصف روز افسرده میشه و تمام میشه.
تروخدا یه عملیات ذهنی رو تبدیل به جنگ نکنید! مگه میخوای بری تو ذهنت بمیری فرزندم؟
اینا رو خوندم نزدیک بود گوشی رو بکوبم تو دیوار ها!