من ۳ ماهه با پسری ام خیلی با هم خوبیم اکثر اوقات
ولی اون ماهی دو سه بار باید سر چیزای مسخره دعوا و قهر کنه🙄
مثلا الان من ازش پرسیدم چرا دیر جواب میدی؟کجایی؟بعد نوشت چرا هر سری اینو میپرسی؟دیگه نپرس این سوالو از سوالای این شکلی زیاد خوشم نمیاد
بعد من گفتم چرا بداخلاق شدی چی میشه مگه دو تا سوال بپرسم و جواب بدی شاید نگرانم شاید میخوام بدونم..بعدم ک با لحن دستوری میگی نپرس
ولی دیگه جوابمو نداد آخرش حتی نوشتم خوابی؟جواب نداده دیگه
این چ رفتاراییه ک یهو از این آدم سر میزنه
چیکارش کنم؟