2777
2789
عنوان

۱ساله درگیرشم

310 بازدید | 26 پست

سلام دوستان بنده سال ۹۹تحت درمان روانپزشک بودم و وزنم طی ۶ماه ۳۰کیلو بالا رفت 

بنده پیش دکتر زنان رفتم بهم متفورمین و ی قرص ال دی ۳ماهه داد 

چون هورمونام ب هم ریخته بود 

سال ۱۴۰۰تصمیم ب لاغری گرفتم با رژیم تحت نظر پزشک تغذیه و ورزش هوازی 

حالا خیلی وقته نمیتونم غذا بخورم چون بعدش دل درد میشم و انگشت میندازم و بالا میارم 

شده ی عادت 


الان وزنم نرماله و ۳۰کیلو کم کردم شاید خیلی بیشتر اما این شرایط رنجورم کرده 

خواستم بگم چاقی بده اما اینکه ازش بترسی خیلی بدتره 

من فوبیا چاقی گرفتم و حالا معدم داغون شده چون معدم غذارو هضم نمیکنه و درد میکشم یا همش حالت تهوع دارم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قد و وزنتو میگی؟ منم وسواس چاقی گرفتم من حدود ۱۲سال پیش آنورکسیا گرفتم بی اشتهایی عصبی

میدونی راجب این مشکل من سرچ کنی چند نفرم فوت کردن بخاطرش اونقد ک وزنشون ب ۳۵کیلو رسیده بوده

انگشت میکنی تا استفراغ کنی؟ 


جلل خالق ! حالت بد نمیشه از بوی گند؟ میدونی با اینکار چقدر ب خودت ضربه زدی؟ معده رو پکوندی در واقع 


من بعد زایمان چاق شدم ولی اصلا چنین کاری ب ذهنم نرسیده چطوری انگشت کنیم؟

خیلی خوبی که من دکتر تغذیه میرفتم من ۱۶۶ ام همقد خودت بهم گفت تا ۷۵ وزنت بره نرماله و تو محدوده وزن ...

من دیگه طبیعی بودن وزن برام مهم نیس ..اونقد وسواس چاقی داشتم ک دیگه نمیتونم غذا بخورم بخورمم باید بالا بیارم

انگشت میکنی تا استفراغ کنی؟  جلل خالق ! حالت بد نمیشه از بوی گند؟ میدونی با اینکار چقدر ب خ ...

اوایل ی انگشت مینداختم داخل گلوم بعد شد دو انگشت الان چن روزه ۳انگشت شده ...گاهی گلوم زخم میشه اما باید بالا بیارم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792