سلام دوستان بنده سال ۹۹تحت درمان روانپزشک بودم و وزنم طی ۶ماه ۳۰کیلو بالا رفت
بنده پیش دکتر زنان رفتم بهم متفورمین و ی قرص ال دی ۳ماهه داد
چون هورمونام ب هم ریخته بود
سال ۱۴۰۰تصمیم ب لاغری گرفتم با رژیم تحت نظر پزشک تغذیه و ورزش هوازی
حالا خیلی وقته نمیتونم غذا بخورم چون بعدش دل درد میشم و انگشت میندازم و بالا میارم
شده ی عادت
الان وزنم نرماله و ۳۰کیلو کم کردم شاید خیلی بیشتر اما این شرایط رنجورم کرده
خواستم بگم چاقی بده اما اینکه ازش بترسی خیلی بدتره
من فوبیا چاقی گرفتم و حالا معدم داغون شده چون معدم غذارو هضم نمیکنه و درد میکشم یا همش حالت تهوع دارم