عطر از ادکلن پخش بوی بیشتری داره
من چند تا عطر گرفتم از یک مغازه ای بوهاش عالیه آن هر وقت میزنم همه میگن چی زدی اینقدر خوشبوئه
چون این جایی که میگیرم عطرامو عطر خالص میاره اصل فرانسوی خیلی باکیفیته
ایم عطرایی که گرفتم تا حالا : مولکول،جیوانچی،سی اچ،فندی فندی
مولکول بوش محشره