2777
2789
عنوان

عود 🥰

172 بازدید | 5 پست

کسی از عود آچاریا استفاده کرده؟! شنیدم میگن خیلی خوبه 

شما از چه عودی استفاده می‌کنید؟ و اینکه قیمت حدودیش چقدره

و گمان میکنی پایان است ،سپس خداوند همه چیز را درست می‌کند🩷
آبشاری منظورته؟  من دوس نداشتم خیلی دودشون زیاده  عود معمولیا رو ترجیح میدم

ن اسمشه آچاریا لوندر

و گمان میکنی پایان است ،سپس خداوند همه چیز را درست می‌کند🩷

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عود معمولی دست ساز روشن میکنم ی جاعودی دارم طرح پر

  مفرد مونث محصل شاغل🤪🥰 ولی کم کم دیگ باید بنویسم جمع مونث و مذکر عاشق🥺🤤💕👫🧿۷امین کاربری بنده هستند ایشون😐نی نی یار جون بیا باهم دوست باشیم جان من🤍😐سلطآن تغییر مود در ثانیه 😁🥴ولی این خداست که بخشندست من تا جرت ندم ولت نمیکنم داوش😁😌 این که خدا سهم زیبایی همه رو به تو داد اصلا عادلانه نبود ولی خیلی عاشقانه بود 🌱🥺 ولی قهرمان واقعی همون آدم توی آینه هست،،ب خودت مطمئن باش جان من💖💫  خدایا شکرت 💕😽
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792