2777
2789
عنوان

عفونت واژن

256 بازدید | 19 پست

دخترا من بعد ازدواجم ماهی یبار مشکل عفونت واژن دارم عفونتم قارچیه دکترم رفتم دو سه بار فایده نداشت جفت و اب نمک هم استفاده کردم ولی باز برمیگرده شما تجربه ای دارین بگین لطفا شاید بشه از شرش خلاص شم 😑😵‍💫

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من وقتی عفونت میگیرم سرکه سیب و آب رو تو تشت مخلوط میکنم میشینم توش یا هم تو دستشویی همین ترکیبو میریزم داخل افتابه باهاش میشورم خودمو. دیگه بعدش مجددا با اب نمیشورم

سریع اوکی میشم . یکی هم قرص مترونیدازول

این بار حتما همسرتونم ببرید احتمالا همسرتون عفونت دارن 

از ژل بهداشتی استفاده کن 

همیشه اون جارو خشک نگه دار مترونیدازول بخور 

شنیدم از اینا که پماد واژیناله چیه از اونا خیلی خوبه 


من شایستگی خواسته هایم را دارم 🌱                                    

علائمشو نداره اصلا

حتما نباید علایم داشته باشن مردا... 

قبل و بعد از هر بار رابطه قشششنگ شوهرت خودشو بشوره

خودتم همین، با ژل قبل و بعدش خودتو بشور

خودتم از این ژل شست و شوها بگیر روزی یه بار خودتو بشور

شورتاتو اتو کن... 

اگه باردار نیستی عنبرنسا دود بده روزی ۲ بار

لباس زیر نپوش

بعد از خوب شدنت لباس زیرایی که وقتی عفونت داشتی میپوشیدی دیگه نپوش بریز دور

چه بگویم..نگفته هم پیداست..غم این دل؛ مگر یکی وُ دوتاست
حتما نباید علایم داشته باشن مردا...  قبل و بعد از هر بار رابطه قشششنگ شوهرت خودشو بشوره خودتم ...

همه ی اینکارارو میکنیم ولی انگار قرار نیست من خوب شم 

منم اونطوریم ۴ساله همه روش انجام دادم دکترزیادرفتم اما...

منم یکساله اینجوریم دیگه دارم دیونه میشم 

دیگه به شوهرمم روم نمیشه بگم باز عفونت گرفتم هر قرصی هر روشی هم بشه خوب شم امتحان کردم و هیچ

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792