2777
2789
عنوان

آفت زبان

271 بازدید | 5 پست

سلام دوستان دارم از درد میمیرم تو زبونم و لپم چند تا افت بزرگ زده خیلی درد داره کسی میدونه چیکار باید بکنم و افتین ژل میخام امروز بگیرم و یه دهان شویه مخصوص افت و زخم دهان گرفتم ولی خیلی درد دارم یه طرف صورتم درد میکنه غذا نمیتونم بخورم 

وااااای وااااای

نگو نگوووو

من چند روزه دارم میمیرم از دردش. 

بخدا به گوشمم زده.

شما که دارو میتونی استفاده کنی حتما استفاده کن زود خوب میشی

من باردارم دکترم گفته خودش باید خوب شه😭

دلم میخواد زیاد غذا بخورم. با این وضع نمیشه

G>⬆️⬇️   میشه برای سالم بدنیا اومدن بچه ام یه صلوات بفرستین ؟؟؟ پروردگارا... نمیگویم دستم را بگیر. سالهاست که گرفته ای.. رهایم نکن.   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دارو چی بخورم 

بری داروخانه خودش بهت میده. 

G>⬆️⬇️   میشه برای سالم بدنیا اومدن بچه ام یه صلوات بفرستین ؟؟؟ پروردگارا... نمیگویم دستم را بگیر. سالهاست که گرفته ای.. رهایم نکن.   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز