2777
2789
عنوان

یلدایی

| مشاهده متن کامل بحث + 182 بازدید | 27 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ادما تو خرج زندگي خودشون موندن  من چرا بايد از خودم بچم بزنم برا خواهر شوهرم يلدايي بخرم يا چ ...

عید چی؟

ینی داداشت عیدی هم نمیده

امیدوارم روزی برسه که هیچکی هیچ غمی نداشته باشه🥺🙏🏻
توروخدارسماالکی تولیدنکنید.مردم توخرج روزانه خودشون موندن.

عزیزم ما سالیان سال هست این رسمو داریم

که داداش به خواهر سر بزنه و چیزی ببره حالا نه دیگ چیز آنچنانی مثلا دو سه کیلو پرتغال و سیب  مثال 

علی الخصوص اگ باباشون فوت شده باشه 


امیدوارم روزی برسه که هیچکی هیچ غمی نداشته باشه🥺🙏🏻
شما اذربايجان شرقس هستين يا غربي؟ اردبيل يا زنجان؟ ما تبريز رسماي اين چنيني نداريم

چه جالب کلا بعیده ترک ها این رسوماتو نشنیده باشن

ما میانه ایم قبل تبریز

امیدوارم روزی برسه که هیچکی هیچ غمی نداشته باشه🥺🙏🏻
عزیزم ما سالیان سال هست این رسمو داریم که داداش به خواهر سر بزنه و چیزی ببره حالا نه دیگ چیز آنچنان ...

والا من بابامم فوت شده

من خونه هر كي برم دستم يچيزايي ميخرم ميبرم

خودمم خونه نميشينم خونه مادر و مادرشوهر و مادربزرگ شوهر ميريم

چه جالب کلا بعیده ترک ها این رسوماتو نشنیده باشن ما میانه ایم قبل تبریز

والا ما نداريم

نديدم هم اطرافم كسي داشته باشه

اونم چي اخه تو اين اوضاع اقتصادي

شايد قديميا داشتن ولي الان من نديدم و نداريم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز