2777
2789
عنوان

یه مورد مشکوک

189 بازدید | 15 پست

بچه ها ، من داداشه دوستمو دوست دارم چندین ساله رابطه ای بین مون هست و اسمش محمده 

حالا دختر عموش که ۲ سال از من بزرگ تره و اسمش پریسایه دیابت گرفته و اوضاعش داغونه و هر روز ۴ بار انسولین میزنه اما خب محمد اصلا نرفت حالشو بپرسه و محل نداد بهش حالا پریسا هم حسابی بهش برخورده و ورداشته به مژگان ( رفیق خودم و خواهره محمد ) گفته محمد چرا وقتی غزل که دوسته خواهرشه سرما می خوره حالشو می پرسه و حسابی پیگیر میشه اما وقتی دختر عموش دیابتی میشه محل نمی زاره به نظر تون حسی به محمد نداره مشکوک نیست ؟ یا من حساس شدم ؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بیچارع مریضه چرا احوالشو نگیره

چرا همه چیو ب عشق ربط میدین

آقا هستم . شخصیت و معرفت برای من مهمه پس رعایت کنید🙏🏻متاهلم و درخواست دوستی به کسی نمیدم. اینجا عضو قدیمی هستم که گاهی سوال بپرسم🙏🏻 ■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

بیچارع مریضه چرا احوالشو نگیره چرا همه چیو ب عشق ربط میدین

منکه مشکلی نداشتم با اینکه بره احوالشو بپرسه اما خودش نرفت حتی راجب بین اعضای خانواده هم حرف نزد 

ینی پسره به دوست خواهرش هواسش هس به فامیلشون نیس و توام یکی از دوستای خواهرشی که باهات رل زده؟  ...

خب اون دوستای خواهری که گفتی جفتش خودمم😂😂😂به خودم حواسش هست به فامیلش نیست

خب وقتی میدونن چرا باید بپرسه

اره دیگه سوال منم همینه الان دختر عموش که دیابت داره اومده به خواهره محمد گفته چرا محمد حاله غزل ( خودم ) رو می پرسه اما چرا منی که دیابت دارم بهم محل نمیده ‌؟ 

این دختره چرا خب باید این قضیه واسش مهم باشه ؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792