2789
عنوان

دلم گرفته خیلی

72 بازدید | 4 پست

خداروشکر میکنم بخاطر لطفهایی که خدای مهربونم بهم داشته همیشه 

ولی یجاهایی هم خیلی ناراحت میشم از سرنوشت 

من‌مادر مهربانمو دوسال پیش ازدست دادم 

مادر زن بسیار مهربون بسیار بسیار بامحبتو صفای خونه بودن خونه همیشه مرتبو خوشگلش درش همیشه باز بود من از اینکه برم‌خونه پدر مادرم باشم لذت میبردم 

مادرمو دوسال پیش از دست دادم 

چون‌مادرم به مناسبتهای باستانی خیلی اهمیت میدادن 

مثل یلدا شب عید سیزده بدر چهارشنبه سوری و ...

به نحوه احسنت تداراک داشتن میز میچیدن و کلی خوش میگذشت 

از وقتی مادرمو ندارم با اینکه خونه خودم تهران و‌خونه پدرم شهرستانه نمیتونم پدرمو داداشمو تنها بزارم 

هر طور بود امدم کنارشون باشم 

دوشنبه اومدم و خونه شونو حسابی تمیز کردم 

امشبم باقالی پلو ماهیچه گذاشتم با مخلفات کامل 

میوه شیرینی اجیل و ... 

بگیم بخندیم شاد باشیم 

میدونم روح‌مادرمم شاد میشه و دل پدرمو برادرم گرم میشه 

حسرت نمیخورن الان همه خونه ها جمعن ما تنهاییم 

نتونستم تنهاشون بزارم 

از اینکه عمه یا خاله یا مادربزرگها هیچ کدام یه تماس هم با پدرم نگرفتم ناراحتم 

اگه خودم نمیومدم حالا داداشو بابام تنها بودن 

بخصوص داداشم که دانشجو هست و فعلا بچه است به مادرمم شدیدا وابسته بود میدونستم دلش میگیره 

خداروشکر که اومدم 

فردا هم میرم سر خاک مادر مهربانم که دلم‌واسش یه ذره شده 

جمعه هم پرواز برگشت دارم به تهران 

برمیگردم خونه ام 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام عزیزم یلدا مبارک خدا رحمت کنه مادر مهربونت رو عزیزم غصه نخور مهم خودت هستی که قلب مهربون داری ت ...

قربونتون برم عزیزم 

اره خداروشکر اومدم کنار پدرو برادرم 

حسابی خونشونو دسته گل کردمو 

شام عالی پختم 

میز قشنگ چیدم 

تا زنده ام همه طوره کنار خانوادم میمونم 

پلی ناراحتم حتی یه تماس هم نگرفتن حداقل عمه ها یا مادربزرگها 

من‌واسه داداشم جون‌میدم

ولی عمه هام با اینکه یک شهر هستن 

پدرمم خیلی در حق خانواده اش لطف داشته و داره

اما توقعشون ب بابام بالاست هسچ کاری هم براش نمیکنن 

خیلی از دستشون ناراحتم 

منم مثل خودشون محل بهشون نمیرارم من بعد 

منم مادر نداره علاوه بر اون پدرمو هم ازدست دادم😔😔 منم دلم خیلی گرفته، الان بابچه دوسالم نشستم دارم ...

عزیزدلم 

خداوند رحمت کنه پدر مادر عزیزتو 

چشم خیرشون پشت سرتون عزیزم 

نگران نباش ما خدارو داریم

قوی و‌محکمو شاد شب قشنگی با نی نی و همسرت بساز 

خدابزرگه خواهر عزیزم 

از صمیم قلب تپ برات ارزوی شادی دارم 

یه شام سبک بپز 

میوه تخمه چای بزار 

تی وی روشن کن بشینید پای تی وی 

بگید بخندید 

با نی نی بازی کنید 

حسابی خوش بگذرونید عزیزم 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792