2777
2789

نفری.؟

یک عدد شوونیسم 🤞                   پینوشه ی شیلیِ افکارم انگار در سودای پیروزیست. خانومه ارنستو تفنگت کو؟؟!!! الان که وقت پیپ کشیدن نیست !                                                            «آن سوم خط منم» ؛ اسنیفم کن !

  

درخواست دوستی از هیچکس قبول نمیکنم(ازشعورتون 🙏)🕊️ویترین دل من⬅️ساراهستم،ی خانوم گوگولی وادایی👠مهربوون و رکم،اگ بی دلیل کسی،سر به سرم بزاره قوقولی🐓میشم🫥ازجنس ققنوسم،بارها ازخاکسترم متولدشده ام 🔥خدایاهرکجا اسمتو نوشتم امید جوا🍀ه زد💫شاکرخدام بخاطروجودهمسر و خواهرم 🫂معتقد ب مذهب انسانیت(یک ساعت عدالت بهتر از یکسال عبادت فیک)✅ ازمجردی نترس⚠️ از انتخاب غلط بترس ازدواج پیدا کردن ی همسفر خوبه ن فقط ی هم خونه 🏠کپی پروفایل 🚫صدای تشویق و توهین ،هردو برایم نویز هست 📢

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چقدر امضات سخت و پیچیدس     هر بار میخونم ولی چیزی متوجه نمیشم      

خخخخ شنیدی میگن دایه دایه وقته جنگه؟؟؟؟؟ یه چیزی تو این مایه هاس

و اون سوم خط منم دقیقا یعنی این ک نمیشه من رو فهمید 

یک عدد شوونیسم 🤞                   پینوشه ی شیلیِ افکارم انگار در سودای پیروزیست. خانومه ارنستو تفنگت کو؟؟!!! الان که وقت پیپ کشیدن نیست !                                                            «آن سوم خط منم» ؛ اسنیفم کن !
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز