2777
2789
عنوان

رفیق منطقی

87 بازدید | 6 پست

سلام رفقا


نظرتون درمورد دوستی که  منطقیه چیه...


اگه نظر خودم باشه با وجود احساسی بودن من خوب نیست افتضاحه😐😂


میخام یکم در موردشون بیشتر بدونم درک کنم و بدونم وقتی ناراحتن یا دلشون میخاد حرف بزنن یا چطوری میتونم بهشون نزدیک تر بشم


اگه خودتون از اون دسته آدمای منطقی هستین یا مث من ی رفیق لجباز و مغرور منطقی داریم...


پس به کمکتون نیاز دارم🤝🤍



ثل مشاوره واسم میتونه باعث بشه اشتباهمو درست کنم و بهم کمک میکنه

فرزندم:                                                                  تو هرگز زاده نخواهی شد!                                         و این تنها چیزی است که بعد ها میتوانی                به خاطرش به من افتخار کنی...
ثل مشاوره واسم میتونه باعث بشه اشتباهمو درست کنم و بهم کمک میکنه

مثل*

فرزندم:                                                                  تو هرگز زاده نخواهی شد!                                         و این تنها چیزی است که بعد ها میتوانی                به خاطرش به من افتخار کنی...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😐نصف شبی چی میگی

خیلی ببخشید اگر۲۴ساعته توی سایتم.بله من علاف و بیکار هستم.خب که چی؟تلگرام ندارم حذف شده حتی حوصله ندارم برم نصب کنم.فی.لترشکنم ندارم.اینستاهم نمیتونم برم چون ف.یلتر ندارم.مجبورم جایی نیس برم میام اینجا.
ثل مشاوره واسم میتونه باعث بشه اشتباهمو درست کنم و بهم کمک میکنه

دقییییقا منم اینو قبول دارم واقعا. خودم من هم که خیلی احساسی و حساس بودم حالا اخلاقامون تقربیا شبیه به هم شده  

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عشق

اریانا221 | 9 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز