اقا نامزدم ی کار پستی برداشته
200کیلومتر اومدیم ی شهر دیگ بسته بدیم
مردم میگن یا جابجا شدیم یا نیستیم 😑واقعا رومخمههههههههه شرکتشونم هزارتومن نگرفته از مشتریا خود پستا باید 300تومن بگیرن مردمم نمیدن واقعا😑بین 30تا ادرس 4تا اومدیم فعلا ک هیچکدوم موفقیت امیز نبوده برامون دعا کنید ☹️🎈💜💙