2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


[QUOTE=] هرروز چشم باز میکنیم سربه فلک کشیده اینطور ک معلومه راحت تا دوتومن میره   [/QUOTE]


۳تومان.یه تحلیل خوندم این دوسال خونه وماشین زشد زیادی کرده ولی طلا ثابت بوده که جای رشد تا۳تومان و داره

🙄

ببخشید خانوم من قبول دارم درست صحبت نکردم

ولی کسی ی چهره شما میگف ترسناک ناراحت نمیشدی؟؟

من نمیگم چهره خوبی دارم

ولی والا بخدا تو همین سایت همین دیروز چن تا کاربر بم گفتن خوشگلی

بخدا ک اهل پز نیسم ولی دارم میگم این خانوم انقد از عقلش استفاده نکرده و برگشته همچین حرفی ب یه نفر زده

هرکی باشه ناراحت میشه خب


بابا از نبودنت خستم،از اینکه هنوز هم به این فکر میکنم که کاش همش خواب بود،از اینکه چرا نمیتونم کنار بیام.بابا همه فک میکنن من کنار اومدم با جای خالیت اما هیچکس نمیدونه که چقد یواشکی اومدم پیشت،یواشکی برات اشک ریختم يواشکی آز درد نبودت رفتم زیر سِرُم،بابا وقتی نیستی دیگه خودم و واسه کی لوس کنم؟ آز کی کمک بخوام که با جون و دل برام انجام بده دلم تنگ شده بپرم بغلت ولی آخه چجوری...مرسی خدا از اینکه هستی،ولی در و رو به مردم ما بَستی،آتئیست میشم بفهمم توام با اینا هم دستی....از این به بعد بگید روزِ میگم شبِ....از این به بعد اگه خداهم باشید من یکی آتئیستم:)                                                    تو چشام نگا کن و دستت و بذار تو دستم،غم و رو سیاه کن و دستت و بذار تو دستم،اگه ابر بارون بشه بارونِ بی امون بشه،دل و سر پناه کن و دستت و بذار تو دستم     غزلشونم♡
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تجربه ایمپلنت

avisajon | 12 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز