بچه ها دوستای قدیممو ندارم دیگه
الان چطوری دوست پیدا کنم
دلم میخاد یه نفر باشه با هم حداقل یه بیرونی بریم
باشگاه رفتم ولی در حد همون صحبت های تو باشگاهه حتی اسم همو نمیپرسیم
تدریسم میکنم ولی دانش آموزام چندسال از خودم کوچکترن و نمیشه صمیمی شد
۲۶ سالمه خیلی احساس تنهایی میکنم