2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پازل، بسته های آموزشی دارن کتابفروشیا

پزشک‌ها شدن تاجر سلامت. پزشکِ مامانم بهش گفته 2 هزار و 200 دلار بیار تا عملت کنم. آخه مامانم نوروپاتی داره. تو 47 سالگی با عصا راه میره. درست زمانی که یه مامان پایه لازم دارم که باهام بیاد سینما و کافه و کنسرت و پیاده‌روی، باید یه طوری بشه که نشه، باید به جای این که باهم وقت بگذرونیم وقتمو صرف دیدن درد کشیدناش و پرستاریِ بعدِ عملش بکنم. من خیلی بدبختم، خیلی. میشه لطفا دعا کنید پولش جور بشه و زودتر عمل کنه؟ مامانا حقشون نیست مریض باشن. مامانم دیابت هم داره. اینقدر هم رعایت میکنه که خدا میدونه. دکترش گفته باید برای عمل اجازهٔ دکتر قلب و دکتر غدد رو بیاری. دکتر قلب اجازه داد ولی غدد نه. دو بار آزمایش داده ولی A1C خونش بالاست و دکتر اجازه نمیده. با اینهمه رعایت و دارو نمی‌دونم چرا. دلم براش خیلی می‌سوزه. دوست داره زودتر عمل شه بتونه راه بره. اگه راهی سراغ دارید واسه پایین آوردن A1C لطفا بهم بگید. کلی دعاتون میکنیم.    ~    مامانم یه پاش رو عمل کرد. خدا رو شکر خوبه. برای این که بتونه بدون عصا و واکر راه بره، باید اون یکی پا رو هم عمل کنه  ~  من یه آدمِ خیانت‌دیده هستم. هنوز نتونستم باهاش کنار بیام. امیدوارم خدا سر گرگ بیابون نیاره. چون تا ابد ذهنت درگیرِ این سواله که: چرا؟ و هیچ‌وقت آروم نمیشی    ~    بیاید برای رفته‌ها‌مون فاتحه بفرستیم؛ اونایی که از زندگیمون رفتن ولی از قلبمون نه؛ سفرشون به سلامت   ~   این نوبت از کسان به شما ناکسان رسید / نوبت ز ناکسان شما نیز بگذرد

عروسک بگیر

دعا میکنی بش برسم؟ خیلی سختی کشیدم بخاطرش..یه صلوات برام بفرس  امام حسین تورو ب رقیه ات تا محرم حاجتمو بده دارم جون میدم😭😭😭دعا کن اگ ازدواج کرد هیچوقت اون روز منی نباشه تو این دنیا .چون مجبورم با خنده و شادی برم عروسیش نمیشه نرم ...خیلی بده دعام کن .خدایا امام زمان معجزه کنین برام😓.امام رضااااا تورو ب خدا کمکم کن دست تو دستش بیام حرمت.خدایا توروخدا. شهادت امام رضا مینویسم اینجا امید‌ارم سال دیگ اینموقع تو خونمون باشیم بهش رسیده باشم در حال درست کردن نذری، یا امام رضا تورو ب جوادت 🥺🥺 دعام کنین توروخدا فقط اینجوری ب خدا بگین ک خدا منو عشقمو قسمت هم کنه. دیگ توان ندارم 

من دوست داشتم واسم لباس خوشمل و دستبند و کش و اینجور چیزا داشته باشم کتاب قصه و پازل چطوره؟

بخاطر جشن تولدش براش لباس گرفتم پازل رو بعد از یه روز هر تیکه‌شو یه گوشه پرت می‌کنه مجبور میشم بندازم آشغال.

میخوام یه چیزی باشه که هم بدردش بخوره هم براش ذوق کنه



فرزند ایران و جانفدای میهن💔 خدا با منه پس همه چی خوب پیش میره😍

نه تو رو خدا تبلت نخر بدترین کادوی ممکنه

تبلت داره روزی یک ساعت اجازه داره باهاش بازی کنه

فرزند ایران و جانفدای میهن💔 خدا با منه پس همه چی خوب پیش میره😍

طلا هم دوست دارن گوشواره 

متأسفانه اصلا گوشواره نمیندازه مال خودشم همش درمی‌آورد از ترس اینکه گم کنه دیگه گوشش ننداختم


فرزند ایران و جانفدای میهن💔 خدا با منه پس همه چی خوب پیش میره😍

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792