2777
2789
عنوان

گنجشک😥😥

213 بازدید | 7 پست

همیشه ۷ ،۸تا گنجشک میان وتوبالکن مون میشینن و باهم دیگه حرف میزنن ....امروز دلم خواست ازشون یکم پذیرایی کنم وتوخونه که گشتم فقط همین ۳ تا چیز و پیدا کردم (ماش,عدس،جوپوست کنده )بنظرتون کدوم رو میخورن بهشون بدم 🙂🙂

لطفا برام یدونه آیه الکرسی بخونید کارای مهاجرت ام‌  اوکی بشه بتونم برم به‌سرزمین‌رویاهام و به آرزوهام برسم🥲🥲🥲 کسی خوند بگه منم به نیت اش بخونم🙂

شما نون رو ریزه کن بریز براشون با یه کاسه کوچک آب

آقا هستم، بهترین صفت، داشتن انسانیت است، البته به شرطی که طرف مقابل ارزشش رو داشته باشه و قدر بدونه. تاپیکهای خوب رو میخونم و کمکهام و دیدگاهمو میزارم ولی اهل کار خلاف نیستم.🌹👍🏻

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نون ریزه خوب میخورن

توی شازده کوچولو یه قسمت بی نظیر داره که میپرسه اگر بیفتم چی؟؟؟؟!!  😕و اونم جواب میده عزیزمن اگر پرواز کنی چی!؟😍به جای اینکه همیشه بگی اگه نشه چی؟؟؟ یه بار بگو اگر بشه چی؟!😍😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792