همیشه ۷ ،۸تا گنجشک میان وتوبالکن مون میشینن و باهم دیگه حرف میزنن ....امروز دلم خواست ازشون یکم پذیرایی کنم وتوخونه که گشتم فقط همین ۳ تا چیز و پیدا کردم (ماش,عدس،جوپوست کنده )بنظرتون کدوم رو میخورن بهشون بدم 🙂🙂
لطفا برام یدونه آیه الکرسی بخونید کارای مهاجرت ام اوکی بشه بتونم برم بهسرزمینرویاهام و به آرزوهام برسم🥲🥲🥲 کسی خوند بگه منم به نیت اش بخونم🙂
آقا هستم، بهترین صفت، داشتن انسانیت است، البته به شرطی که طرف مقابل ارزشش رو داشته باشه و قدر بدونه. تاپیکهای خوب رو میخونم و کمکهام و دیدگاهمو میزارم ولی اهل کار خلاف نیستم.🌹👍🏻
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
توی شازده کوچولو یه قسمت بی نظیر داره که میپرسه اگر بیفتم چی؟؟؟؟!! 😕و اونم جواب میده عزیزمن اگر پرواز کنی چی!؟😍به جای اینکه همیشه بگی اگه نشه چی؟؟؟ یه بار بگو اگر بشه چی؟!😍😍😍