2777
2789
عنوان

پرمویی صورت

705 بازدید | 23 پست

بچه ها کسی رو‌ دیدین که بطور ارثی موی زاید زیاد‌تو صورتش داشته باشه موهای ضخیم و زیاد 

مشکل هورمونی هم نداشته باشه

سه سال امضام این بود:یه روز که خیلی دیر نیست میام میگم دیدی تهش قشنگ شد؟الان همون روزیه که خیلیم دیر نبود و اومدم بگم بالاخره تهش قشنگ شد🩺🥼

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


و منی کع اصلا مو زائد ندارم :)))

ته قلبم انگار یه استخر غمه.ماه‌هاست کسی استفاده‌ش نکرده،آبش راکده،روش پر از برگه، شمشادای دورش زرد شدن،گلدونای اطرافش خشک شدن،آبش کم کم داره بو میگیره.نفس عمیق که میکشم یه موج کوچیک روی سطح آب پدیدار میشه ولی انگار نه انگار.خورشید داره غروب میکنه،کلاغها سر صنوبرها دارن گریه میکنن🍂🖤
من 

موهای صورتتون ضخیمه؟

مال من زیاد و ضخیم هست قسمت چانه تا گوش 😑دوبار ازمایش دادم همه هورمونام نرماله 

البته اضافه وزنم دارم ،کاش مال منم ارثی باشه🤦🏼‍♀️

سه سال امضام این بود:یه روز که خیلی دیر نیست میام میگم دیدی تهش قشنگ شد؟الان همون روزیه که خیلیم دیر نبود و اومدم بگم بالاخره تهش قشنگ شد🩺🥼
خووش بحالت

🙂❤

ته قلبم انگار یه استخر غمه.ماه‌هاست کسی استفاده‌ش نکرده،آبش راکده،روش پر از برگه، شمشادای دورش زرد شدن،گلدونای اطرافش خشک شدن،آبش کم کم داره بو میگیره.نفس عمیق که میکشم یه موج کوچیک روی سطح آب پدیدار میشه ولی انگار نه انگار.خورشید داره غروب میکنه،کلاغها سر صنوبرها دارن گریه میکنن🍂🖤
من خودم  دوبارم ازمایش هورمون دادم .اوکی بود

منم موندم بخاطر چیه هورمونام همشون اوکین 

اما هم پریودیم نامنظمه هم موی زاید دارم 

از طرفی اضافه وزنم دارم شاید به این علت هست

سه سال امضام این بود:یه روز که خیلی دیر نیست میام میگم دیدی تهش قشنگ شد؟الان همون روزیه که خیلیم دیر نبود و اومدم بگم بالاخره تهش قشنگ شد🩺🥼
لیزر

میخوام برم میترسم چون دلیلشو نمی دونم بدتر شه

سه سال امضام این بود:یه روز که خیلی دیر نیست میام میگم دیدی تهش قشنگ شد؟الان همون روزیه که خیلیم دیر نبود و اومدم بگم بالاخره تهش قشنگ شد🩺🥼
منم دارم.گردنم پر از موعه.صورتم.فکر کنم ژنتیکیه.همیشع داشتم

پر از مو باشه و نازک باسه با اینکه ضخیم باشه فرق میکنه واسه شکا کدوم نوعه ؟

پریودی هاتون منظمه؟

سه سال امضام این بود:یه روز که خیلی دیر نیست میام میگم دیدی تهش قشنگ شد؟الان همون روزیه که خیلیم دیر نبود و اومدم بگم بالاخره تهش قشنگ شد🩺🥼
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792