2777
2789
عنوان

بیماری روده

81 بازدید | 1 پست

سلام خانم ها پسر من ۴ سالشه ۳ ساله درگیر یبوست قبلش بهتر بود 

اما الان دارو پیدرولاکس کخ میخوره فقط یذره بهتر میشه فیبر هم بهش میدم باز قطر مدفوعش زیاده و یکدفعه ای میریزه بیرون امتحان کردم یه قاشق غذاخوری پیدرولاکس تو یه لیوان آب بهش صبح و عصر میدم اینجوریه تازه حالا اگر پیدرولاکس رو زیاد کنم نتیجه عکس میده یعنی حتی اسهال هم نمیشه قطورتر میشه ندم هم گوله گوله و سفت میشه میگم نکنه بیماری هیروشپرونگ داره کسی تجربه داره چرا در مقابل فیبر و پیدرولاکس اینجوره ؟ چون شنیدم هیروشپرونگ بصورت نازک و نواری هست مدفوع ولی پسر من هر کار میکنم یا تیکه تیکه میریزه بیرون یا قطور بچه ها توروخدا بیاین یچیزی بگین کسی ار اطرافیانتون بوده از پیدرولاکس نتیجه مطلوب نگرفته باشع مثلا از لاکتولوز جواب بگیره؟ نمیدونم چیکار کنم 

عزیزم دوستم پسرش عین پسر شما بود یکسره درگیر یبوست های شدید 

میدونید مشکلش چجوری حل شد؟ 

بردنش دندون پزشکی برای چکاب دیدن این بچه اصلا موقع غذا خوردن غذا رو خوب نمیجوه بخاطر دندون های خرابش

و خود اون دندون ها و عفونت براش یبوست میارن

خلاصه با بیهوشی دندون هاشو درست کردن و کل مشکل یبوست به لطف خدا حل شد!

حالا شماهم یه دقتی به دندون پسرت و غذا خوردنش بکن

میشه برای سالم به دنیا اومدن تو دلیم یه صلوات مهمونم کنی؟  اَللّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّــــــــدٍ وآلِ مُحَمَّد ﷺ 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792