2777
2789
عنوان

نونوایی

101 بازدید | 10 پست

سلام قراره برم تو یه نونوایی چند منظوره قسمت کارتخوان وایستم و نون بدم به مشتری 

تا حالا هم فروشنده نبودم جایی 

به نظرتون کار با کارتخوان نونوایی سخته و یا نون دادن به مردم باید خیلی سرعتم بالا باشه ؟؟

اگه اطلاع دارین بگید مرسی

اگه از این کارتخوانای دولتیه که خیلی اسونه

موفق باشی عزیزم

مادر بزرگم همیشه میگفت ننه ، خوشبختیتو هیچوقت جار نزن!نزار کسی بگه خوشبحالش همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت                                                                                                                                                           

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ب نظر اصلا سخت نمیاد نسبت ب اون خانوم های ک دیدم ساعت ها ر پا وایمیستند و با همه جور آدمی سر و کله میزنند تا بیاند شلوار بخرند گاهی بیرون موقع خرید دیدم خیلی ها فروشنده ها را متاسفانه اذیت میکنند 

 برای مادرم  ک بهترینم بود               جایی خوانده بودم  که درد آدم را بزرگ می‌‌کند و روح را صیقل میدهد. و تجربه را زیاد می‌کند. هیچجا ننوشته اند که درد  با یک زن، با یک مادر چه میکند . مادران درد کشیده یا زود می‌میرند، یا برای همیشه میروند، یا می‌‌مانند با چشمانی که رنگِ بی‌تفاوتی گرفته استو دستانی که زیر ناخن‌هایش جز دردچیزی نمی‌روید، . مادرانی بی هیچ آرزویی، با ‌دنیایی کوچک. دنیایی بسیار بسیار کوچک . هیچکس از مادرانی که به بهشت نمی‌روند  چیزی ننوشته است.

اگه از این کارتخوانای دولتیه که خیلی اسونه موفق باشی عزیزم

اره همونطوریه حالا قراره از ساعت ۶ برم روند کار رو یاد بگیرم 

فقط از شلوغی و صف مردم و اینکه نتونم سریع نون تحویل بدم میترسم وگرنه اون کارتخوان کارشون سخت نیست

کار از این راحت‌تر داریم مگه  یعنی برای کارتخوان یکنفر رو استخدام میکنند ؟ نونوایی محله ما کا ...

از شلوغی صف مردم از اینکه سرعتم کند باشه اوایل اعتراض کنن چرا طول کشیده  از این چیزاش میترسم 

اره همونطوریه حالا قراره از ساعت ۶ برم روند کار رو یاد بگیرم  فقط از شلوغی و صف مردم و اینکه ن ...

جدی باش اگه رو بدی همه توقع دارن بی صف بگیرن


مادر بزرگم همیشه میگفت ننه ، خوشبختیتو هیچوقت جار نزن!نزار کسی بگه خوشبحالش همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت                                                                                                                                                           
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792