بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
یه دختر قوی و شاد... عاشق کتاب...تومرا جان و جهانی😍خوش اومدی به زندگیم محمدرضای عزیزم.. شبی که شدی تمام وجودم ..صبحش قشنگ ترین نور تابید به زندگیم💖اگه تو تاپیکی کامنت میذارم ..صرفا بخاطر استارتره...لطف کن ریپلای نکن منو ..دوست عزیز ..جوابی به ریپ زدنت نمیدم...خو ضایع میشی سعی کن بیشتر مراقب شخصیتت باشی..سکوت بالاترین مرحله ی پختگیه👉❤و سخت ترین قسمت زندگی اونجاست که وابسته بشی و کاری از دستت برنیاد و مجبور شی از دور نگاهش کنی
من کاری ب خوب و بد اسما ندارم یجور اسم انتخاب کن ک همیشه ماندکار و بروز باشه مثل اسم اقدس و شوکت نباشه اقذس یه زمونی یراخودش ابهت داشت ولی الان حتی یه نفر حاضر نیست این اسمو بزاره
یکی تو بيست دو سالگى ازدواج ميكنه و ده سال بعد اولين بچه اشو مياره، اون يكى سى و يك سالگى ازدواج ميكنه و سال بعدش بچه مياره. يكى بيست و پنج سالگيش فارغ التحصيل ميشه و چهار سال بعد شغل پيدا ميكنه، اون يكى بيست و نه سالگى فارغ التحصيل ميشه و همون سال شغل پيدا ميكنه. يكى تو سى و پنج سالگى رئيس ميشه و سال بعدش ميميره، اون يكى تو پنجاه سالگى رئيس ميشه و نود سال عمر ميكنه. "تو نه از بقيه جلوترى نه عقب تر" "تو دارى تو زمان خودت زندگى ميكنى" پس آروم باش ، به خدا توكل كن و از زنذگيت لذت ببر و خودتو با احدى مقايسه نكن🥰
تو که میترسیدی از تاریکی الان چجوری تنهایی خوابیدی؟کاش میدونستم آخرین غروبه , شهرمون جنگه خیابونا شلوغه , دستت تو دستم میدوییدیم تو کوچه که ازم گرفتنت با یه گلوله ...🕊️🤍
تو که میترسیدی از تاریکی الان چجوری تنهایی خوابیدی؟کاش میدونستم آخرین غروبه , شهرمون جنگه خیابونا شلوغه , دستت تو دستم میدوییدیم تو کوچه که ازم گرفتنت با یه گلوله ...🕊️🤍