2789
عنوان

انتخاب اسم

814 بازدید | 29 پست

دخترم اول دی ماه تولدشه برای اسمش چی بذارم اسم نگار من انخاب کردم میدونم قدیمیه اما به دلم نشسته 

یلدا بهتره یا نگار ( یلدا رو فقط به خاطر روز تولدش میگم اما زیاد خوشم نمیاد)

اگه اسمی دیگیه در نظر دارید پیشنهاد کنید 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نگار خیلی قدیمیه..تو رو خدا نذار

ولی یلدا همیشه به روزه

یه دختر قوی و شاد... عاشق کتاب...تومرا جان و جهانی😍خوش اومدی به زندگیم محمدرضای عزیزم.. شبی که شدی تمام وجودم ..صبحش قشنگ ترین  نور تابید به زندگیم💖اگه تو تاپیکی کامنت میذارم ..صرفا بخاطر استارتره...لطف کن ریپلای نکن منو ..دوست عزیز ..جوابی به ریپ زدنت نمیدم...خو ضایع میشی  سعی کن بیشتر مراقب شخصیتت باشی..سکوت بالاترین مرحله ی پختگیه👉❤و سخت ترین قسمت زندگی اونجاست که وابسته بشی و کاری از دستت برنیاد و مجبور شی از دور نگاهش کنی

من کاری ب خوب و بد اسما ندارم یجور اسم انتخاب کن ک همیشه ماندکار و بروز باشه مثل اسم اقدس و شوکت نباشه اقذس یه زمونی یراخودش ابهت داشت ولی الان حتی یه نفر حاضر نیست این اسمو بزاره

یلدا قشنگتره

یکی تو بيست دو سالگى ازدواج ميكنه و ده سال بعد اولين بچه اشو مياره، اون يكى سى و يك سالگى ازدواج ميكنه و سال بعدش بچه مياره. يكى بيست و پنج سالگيش فارغ التحصيل ميشه و چهار سال بعد شغل پيدا ميكنه، اون يكى بيست و نه سالگى فارغ التحصيل ميشه و همون سال شغل پيدا ميكنه. يكى تو سى و پنج سالگى رئيس ميشه و سال بعدش ميميره، اون يكى تو پنجاه سالگى رئيس ميشه و نود سال عمر ميكنه. "تو نه از بقيه جلوترى نه عقب تر" "تو دارى تو زمان خودت زندگى ميكنى" پس آروم باش ، به خدا توكل كن و از زنذگيت لذت ببر و خودتو با احدى مقايسه نكن🥰

نگار قشنگ تره‍

تو که میترسیدی از تاریکی الان چجوری تنهایی خوابیدی؟ کاش میدونستم آخرین غروبه , شهرمون جنگه خیابونا شلوغه , دستت تو دستم میدوییدیم تو کوچه که ازم گرفتنت با یه گلوله ...🕊️🤍
آقا به رهام چی میاد بجز رها

هورام(البته اسم پسره )

هیدا

تو که میترسیدی از تاریکی الان چجوری تنهایی خوابیدی؟ کاش میدونستم آخرین غروبه , شهرمون جنگه خیابونا شلوغه , دستت تو دستم میدوییدیم تو کوچه که ازم گرفتنت با یه گلوله ...🕊️🤍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز