2777
2789
عنوان

همسایه بد ..☹

103 بازدید | 0 پست

یه همسایه بدی داریم که توی ساختمونمون هست صاب خونه هستش ولی ما صاحب ساختمون هستیم 

این هنسایه خیلی ما رو اذیت میکنه واسه هر چس بهونه الکی میاره پول نمیده ...

فقط چرت و پرت میگه 

چه دعایی چه کاری انجام بدم که بذاره بره ؟

لطفا کمک کنید چون دیگه هیچ راهی به سرم‌نمیزنه

💠آب طلب کرده همیشه مراد نیست ..... شاید بهانه ایست تا قربانی ات کنند💠
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز