2777
2789
عنوان

بارداری

| مشاهده متن کامل بحث + 183 بازدید | 23 پست
پس واقعیه پس نی نیم هست روده نیست مرسی عزیزم بابت توضیحاتت انشالاه سالم بغلش میگیری

من که تو بغلم میگم 6 ماهشه... شما انشاله صحیح و سالم بغل بگیری جانم

فقط 18 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
خدایا بی پناهم، گوشه آغوش خود جاکن مرا  شبهایی تو زندگیم بود که خیال میکردم زیر انبوه رنج متلاشی خوام شد، اما صبح شد....   مدام به خودت بگو به مو میرسه ولی پاره نمیشه🤗🤗و خدا بند میزنه دلهایی را که هیچکس جز خودش از شکسته بودنشون خبر نداره🌹🌹🌹

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اولین چیزی ک ازش حس کردم شبیه ترکیدن حباب زیر دلم بود امیدارم بفهمی چجوریو میگم

دقیقا الان اونجوری حس کردم تاپیک زدم چند روز قبل عین نبض میزد الان حس کردم دوتا حباب ترکید

تاریخ کاربریم تاریخ تولدم نیست غیر از استارتر هم کسی ریپم نزنه حوصله بحث ندارم 
من که تو بغلم میگم 6 ماهشه... شما انشاله صحیح و سالم بغل بگیری جانم

اها من فک کردم تو شکمت ۶ ماهشه😂😂😂😂مرسی عزیزم

تاریخ کاربریم تاریخ تولدم نیست غیر از استارتر هم کسی ریپم نزنه حوصله بحث ندارم 
دقیقا الان اونجوری حس کردم تاپیک زدم چند روز قبل عین نبض میزد الان حس کردم دوتا حباب ترکید

عزیزدلم این تقریبا همون لگد زدن و حرکتشه ولی چون خیلی ریزه تو خیلی حسش نمیکنی هرچقد بزرگتر شه این حزکت برات واضح میشه😍هرکی میگه زوده بهش فکر نکن این خود خود جوجته که تکون میخوره از تک تکش لذت ببر😍😍😍😍

عزیزدلم این تقریبا همون لگد زدن و حرکتشه ولی چون خیلی ریزه تو خیلی حسش نمیکنی هرچقد بزرگتر شه این حز ...

مرسی عزیزم امیدوار شدم من هر چی تامیک میزدم میگفتن زوده پس نینیم بود💜

تاریخ کاربریم تاریخ تولدم نیست غیر از استارتر هم کسی ریپم نزنه حوصله بحث ندارم 
مرسی عزیزم امیدوار شدم من هر چی تامیک میزدم میگفتن زوده پس نینیم بود💜

اره گلم چون بچه منم همینجوره 

بعد یچیز دیگه اینکه میگفتن تکون های جنین پسر اینجوریه ولی تکون های جنین دختر شبیه لیز خوردن ماهی تو شکمه

احتمالا بچه شما هم مثل بچه من پسر باشه😁

حالا این یه احتمال ضعیفه ها

اره گلم چون بچه منم همینجوره  بعد یچیز دیگه اینکه میگفتن تکون های جنین پسر اینجوریه ولی تکون ه ...

اره تو ان تی هم گفتن پسر ولی نمیدونم فقط سالم باشه هیچ چی نمیخوام فقط سالم باشه مهم نیس جنسیت

تاریخ کاربریم تاریخ تولدم نیست غیر از استارتر هم کسی ریپم نزنه حوصله بحث ندارم 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

جوش ریز

6581 | 11 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   aradyouarezoo  |  38 دقیقه پیش
توسط   شیرین_1313  |  55 دقیقه پیش