2777
2789
عنوان

حس ششمممممم

193 بازدید | 29 پست

 بیاید یکبار برای همیشه این بحث رو ببندیم یه لحظه به حرف من گوش کنید مادر من حس ششمش فوق العاده است مثلاً میگه احساس میکنم فلانی آمروز میخواد بیاد خونمون شب دقیقا همون اتفاق میفته یا میگه احساس یه اتفاق بد میکنم اتفاق رخ میده  دوستان حس ششم واقعیه ولی اینجوری نیست که از طرف سوال کنی جواب بده پیشگو و فالگیر نیست فقط بعضی وارد بهش الهام میشه همین کاربرایی رو که میبیند میگن حس ششم هستیم همش از رو حدس و تلقینه و لا غیر آنقدر خودتون درگیر نکنید

                                                                             زخم زبان دردش حتی از بریدن دست با کاغذ بیشتر است. مراقب حرف هایمان باشیم :)                                      

دقیقا 

میتونم خواهش کنم ازتون یه ذکر یاعلی بحق علی بگید به نیت قلبم برسم ، خیلی خیره نیتم❤ میگن دعای نی نی سایتی ها میگیره ، خدارو قسم میدم به آبروی پاک حضرت زهرا هر کس دعا کرد خدا اول خودش رو حاجت روا کنه....❤

موارد  منظورم بود

                                                                             زخم زبان دردش حتی از بریدن دست با کاغذ بیشتر است. مراقب حرف هایمان باشیم :)                                      

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تکنیک داره باید یاد گرفت تصاویر ذهنی رو از حس ششم واقعی تشخیص داد مثلا من هنوز توی تشخیص رنگ لبا ...

ب نظرت کی باردار میشم؟؟ سقط میشه؟؟ ناراحت نمیشم هرچی ب ذهنت رسید بگو 

شاید مُردم حواسم نیست🙃
تکنیک داره باید یاد گرفت تصاویر ذهنی رو از حس ششم واقعی تشخیص داد مثلا من هنوز توی تشخیص رنگ لبا ...

نه 😑😑😑😑😑😑😑😑

                                                                             زخم زبان دردش حتی از بریدن دست با کاغذ بیشتر است. مراقب حرف هایمان باشیم :)                                      

یه ساعت دارم مثل چی حرص میخورم و توضیح میدم باز سوال میکنن خدایااااا🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

                                                                             زخم زبان دردش حتی از بریدن دست با کاغذ بیشتر است. مراقب حرف هایمان باشیم :)                                      
یه ساعت دارم مثل چی حرص میخورم و توضیح میدم باز سوال میکنن خدایااااا🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

کیف میده من به حس ششم اینا کار ندارم اما کیف میده حدس بزنی خب اما سوال اینکه کی مثلا فلان میشه دیگه....

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792