بیاید یکبار برای همیشه این بحث رو ببندیم یه لحظه به حرف من گوش کنید مادر من حس ششمش فوق العاده است مثلاً میگه احساس میکنم فلانی آمروز میخواد بیاد خونمون شب دقیقا همون اتفاق میفته یا میگه احساس یه اتفاق بد میکنم اتفاق رخ میده دوستان حس ششم واقعیه ولی اینجوری نیست که از طرف سوال کنی جواب بده پیشگو و فالگیر نیست فقط بعضی وارد بهش الهام میشه همین کاربرایی رو که میبیند میگن حس ششم هستیم همش از رو حدس و تلقینه و لا غیر آنقدر خودتون درگیر نکنید
زخم زبان دردش حتی از بریدن دست با کاغذ بیشتر است. مراقب حرف هایمان باشیم :)
میتونم خواهش کنم ازتون یه ذکر یاعلی بحق علی بگید به نیت قلبم برسم ، خیلی خیره نیتم❤ میگن دعای نی نی سایتی ها میگیره ، خدارو قسم میدم به آبروی پاک حضرت زهرا هر کس دعا کرد خدا اول خودش رو حاجت روا کنه....❤
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.