2777
2789
عنوان

دلشکسته

528 بازدید | 23 پست

خواهرا قلبم تکه تکه شده . بچمون سه سالشه نزدیک ۲۰ روزه آی سی یو هست چند تا عمل داشته ریه اش عفونت داشت .

دیروز یک  عمل داشت  جواب نداده ، دکترا میگن دعا کنید تا صبح جواب عمل به خیر عوض بشه و اونطور که دکتر می خواد پیش بره . بچمون ۲۰ روزه زیر دستگاهه . 

۲۰ روزه از خدا می خواهیم فقط شرایطش نرمال بشه .

تو را بخدا خواهرا دعاش کنید.خدایا به فاطمه زهرا (س) صبح خبر خوب شدنش را دکتر بهمون بده .

بچه است دیگه ، خودتون درکم کنید خیلی سخته ، خیلی ، خدا برای هیچکس این روزا را نخواد . دعاش کنید . 

اجرتون با فاطمه زهرا (س)





چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


الاهی عزیزم هیچ موقع درمونده نباشی الان به نیتش آیه الکرسی میخونم توکلت به خدا باشه امیدتو از دست نده خواهرم

در سرزمینی که انسانها حیوان آزاری میکنند دعاها هرگز به آسمان نمیرسند

سلام خواهرهای مهربونم . ممنونم ازتون . خداوند بچه هاتون را براتون نگه داره . 

هنوز آی سی یو هست دکتر می گه دعاش کنید ، بعضی موقع ها به هوش میارنش ، الهی بمیرم خیلی درد داره . حضرت زهرا حاجتتون را بده براش دعا کنید . 

استارتر حال پسرت چطوره دل نگرانم شب و روز کارم شده گریه 

ممنونم ازت، ولی گریه چرا خواهر  ؟ من محتاج دعاتونم . تو را خدا خودتون را ناراحت نکنید فقط براش دعا کنید دکتر خیلی بهمون امید داده ، گفته ان شالله بهتر میشه ، ولی زمانبر هست . 

خدا ازتون راضی باشه ، خواهش می کنم فقط دعاش کن ، اما تو را خدا ناراحتی وارد زندگیت نکن . ما خودمون امیدمون به خداست در های بخشش بازه . تنهامون نمیزاره .


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز