2777
2789
عنوان

تصادف😢😢😢کمکم کنید

406 بازدید | 11 پست

سلام دوستان دیروز ما با یه عابر تصادف کردیم خورد از بغل خورد به ماشین وشیشه سمت شاگرد شکست بلافاصله بلند شد خون و اینا ازش نیومده بود فقط پهلوش رو چسبیده بود سریع خودمون سوار ماشینش کردیم بردیمش بیمارستان کلی ازمایش و سونو وعکس گرفتن و به ما گف برید چیزی نبود امروز مادرش زنگ زده که ازتون شکایت میکنم ارتوپد گفته احتمال شکستگی دنده اش هست حالا بره شکایت کنه کروکی هم نداریم چون خودمون بردیمش زندانی داره؟؟؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم وقتی تصادف میکتی باید زنگ بزنی امبولانس

حتی اگه طرف درحال مرگ هم باشه خودت نباید ببریش

چون بیمه یه قرون نمیده

احتمالا واسه دیه ازتون شکایت کنه مگرنه زندان فک نکنم

ایشالله حل میشه

شما همون پذیرش بیمارستان و اسناد و مدارک و ببرین دادگاه اگر شکایت کردن مخصوصا عکس سونویی که با خودتون رفتین گرفت.. و همچنین برید با همون پزشک مشورت کنین تا بهتون مدارک بدن. بعضی  ازین تصادفا ساختگی هست برای گرفتن پول متاسفانه

هرجا چراغی روشنه از ترس تنها بودنه... ای ترس تنهایی من ، اینجا چراغی روشنه 😔🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792