اقا من نمیدونم این چ چیزیه من چند سال یکیو میخاستم و تموم کردیم خلاصه
الان 4.5ساله نامزد دارم
ولی ی مدت هس دارم اسمشو همجا میشنوم
مثلا رستوران فلان.. حتی تو دوتا رمانی میخونمم اسمش اومده تازه 🤣.. حتی ی فیلم میدیدیم اسمشو بلند گفت و.. اصلا تو خیالش نیستم یا فکرنمیکنم بهش بعد اینطوری با اینا روبرو میشم تازه اصلا بعد ایناهم واسم اهمیت نداره ولی نمیدونم این مدت چ سریه هی اسمش میاد و میشنوم و سرراهمه کلا
اصلا اینجوری بگین حساس شدم یا فکرشم یا هنوز دوسش دارم و.. نیست نمیدونم چرا اینجوریه